Saliva123 skrev 2010-10-15 10:54:01 följande:
Linda
Vad roligt att ni har bokat! Håller tummarna!
Jucea
Ja, ligg på vc om ny tid. Går ju väldigt fort att kolla när du väl är där.
Carina
Hur var det, hade du fått tid för snitt eller ska du föda vaginalt?
Har varit hos läkaren idag, är sjukskriven och har två veckor kvar. Han skulle bedöma om jag skulle medicineras nu. Jag trodde inte det eftersom trycket sjunkit under dessa veckro jag varit hemma. Men jo, han tyckte att jag behövde det. Hade 145/80 idag. Förvånad som sagt.
Bm sa att bebis låg fint nedåt iaf och jag mår fint förutom den här jäkulskt segdragna förkylningen som jag gärna blir av med. I helgen kommer lillebror och hans tjej ner och hälsar på oss, blir mysigt!
Ha en trevlig helg alla!
Saliva123:
Jag har tid till tul 30/11 det är ju snart iaf skönt.
Samma dag ska jag o sambon prata med överläkaren som sen kommer att kolla upp mig och redovissa hur han vill att vi gör.
Enligt bm jag pratar med säger att det kommer vara en stor killeigen men att jag inte ska oroa mig då jag får stora barn utan några problem med mig själv.
Så det blir troligtviss igångsättning om tappen är mogen men om dem tar ut honom INNAN bf datum är jag inte mogen till då blir det ju ett försök om läkaren tycker det men men om han är större i november som jag tror starkt påså vägar jag föda och vill ha snitt.
MEN då har jag sagt till bm att om han är stor och stor för tiden och jag får snitt då är min önskan att förfölja graviditeten tills jag börjar nörma mig övertid och sen vill jagha ut honom för dåvet jag att han är redo att tas ut.
Men enligt bm så vägrar hon att låta mig göra detta.
Han ligger med huvudet neråt men ej fixerad utan har huvudetmot beckenbenet och rumpan tryckandes mot min revben.
Jag har ju två Bf att gå i genom 1:a är 14 dec 2:a är bf 21 dec o jag e i vecka 31 29+2 Den andra är vecka 32 31+2