Rimfo,
Jag gick upp drygt 10 depressionskilon precis innan jag plussade med Ted. ca 12 kg på nån månad ungefär!!! Hamnade på ca 74... Mellan Ted och Tage hann jag precis ner till plusvikten igen, och efter Tages förlossning vägde jag ca 85. Där började jag i maj i år, och ska ha bort ca 27. Ska ner så att jag kommer precis under 60 innan jag kör igång med stabilisering, för jag vet att jag kommer gå upp en del under den fasen. Siktar på att hamna på ca 63 sen. Var riktigt tjockis på den vikten förut, så jag tvivlar ju på att jag kommer vara nån hottie nu direkt
Men men, jag tror inte att jag har förmågan att hålla låt säga ytterligare 5 kg borta, så man får ju ta det för vad det är också. Sen finns de tju en risk att det tar tvärnit på 68 kg också, då får man väl tänka om.....
Nu är jag nere på ca 72 iaf,,, Alltid nåt
Jag vill dels ner pga avlastning av fogar och knän som jag ju fortfarande har problem med. Sen har jag ett midjemått som är långt över de satta hälsosamma riktlinjerna (ligger över även vid 62 kg!!)... Är redan nu tillräckligt smal på armar och ben osv tycker jag, men jag ser ut som ett äpple på en pinne! Jag har ju dessutom framfall och bakre framfall sen senaste förlossningen/graviditeten, och dom problemen sägs bli bättre med viktnedgången också. Halsbrännan hoppas jag också ska bli bättre... Just nu handlar det också jättemycket om att depressionen nästan sitter kvar i kroppen genom kilona. Känner inte att jag blir kvitt depressionen förrän jag har lagt kilona bakom mig och fått en nystart!... Det är nog där jag hittar min extra motivation just nu... Hoppas att det ger resultat!