Lille
Dina mått var nog lite önsketänkande... eller, det vet vi ju inte. Men Benjamin vägde ju 4,5 kg i v 40 och han vägde inte så mkt som 2 kg i v 30, har jag för mig. Jag måste gå tillbaka och kolla i mina papper, gjorde ju tul i v 29 och i v 33. Ska jämföra med dina siffror. Förstår att du inte vill bli ett "benrangel" ovanpå allt annat du har. Frossa du i den goda, varma chokladen du får av den där lyxiga maskinen i köket! Och så skickar jag några kilo på posten, jag har så jag kan ge gott av dem.
RImfo
Japp, NÄR du väl bestämmer dig för att gå ner i vikt så finns vi här: ELLER så inser du att du är precis så där fin som VI ser att du är, och hittar på något annat med tiden. Sådär som jag och Jucea håller på är lite.. tja, rubbat. Du förstår mig rätt, Jucea, hoppas jag.
Men vi är ju lite insnöade många dagar.
Mareld
Jag är så GLAD att du mitt i sorgen kan se det posiiva, och att du och D har det så bra som ni kan mitt i den här historien. Jag ser ju hur det har tärt på Rosa att gå igenom en jobbig separation, och önskar inte det någon.
Igår slog Benji på stort och rullade från rygg till mage, bara sådär, och var hur stolt och nöjd som helst. Inatt har det varit knepigt, han var vaken mellan halv fem och sex men jag hade tur som hade Lyckan hos sin farmor och farfar inatt för Marcus jobbar och annars hade jag inte kunnat ligga kvar då Benjamin somnade om och vi slumrade från och till fram till klockan nio. Imorgon får jag besök av vänner från Uddevalla, de ska komma och besiktiga Benjamin, och till helgen ska Marcus på svensexa. Jag var på möhippa förra helgen och fäktades i tre timmar.
Skoj men ACK så jobbigt och svettigt!