• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • 3 barns mamma84
    Hallonsocka skrev 2010-10-26 22:04:05 följande:
    Linda: Alla ni andra formulerar er så fint så jag sammanfattar bara med ett "instämmer med tidigare inlägg"

Hej vänta, det känns verkligen som att jag varit här ifrån länge nu, hur många är det som är gravida?
    Jag
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • Lina S

Jucea - jag vet inte om man kan ersätta mjölet rakt över, jag är inte så bra på att  baka

Jag har ett speciellt recept  med pofiber.

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • 3 barns mamma84
    www.mamma84.bloggplasen.se tänkte vissa snygga magbilden jag själv tagit och sen HALLOWEEN elias i magen hahaha
  • Rimfolina

Kul att så många vill komma till Gbg v 28!

KaOl: Det låter tufft med E... Tänker på dig och hoppas att det blir lättare snart och att far i huset delar ansvaret med dig.

Lille: Jag kan också bara instämma... Satt och tjöt på jobbet, ni är så himla fina och ni verkar kunna prata om det svåra på ett så starkt och otvunget sätt (förstår att det inte alltid är så) men jag kan inte ens tänka mig din situation fullt ut, jag fixar det inte... Du är verkligen en Hjältemama!

Hinner inte kommentera mer, har inte läst sen i söndags men jag har nu läst allt, även det jag inte kommenterat och jag tänker ofta på er alla! Kram.

• jeng

Jag är ett jäkla snille!! Gick och skulle ta min halsbrännemedicin, astrött efter 2h sömn inatt, och troligtvis ketoshjärna med. Tog ett ppiller istället. Finemang!

• 3 barns mamma84
    jeng skrev 2010-10-28 08:31:14 följande:
    Jag är ett jäkla snille!! Gick och skulle ta min halsbrännemedicin, astrött efter 2h sömn inatt, och troligtvis ketoshjärna med. Tog ett ppiller istället. Finemang!
  • jeng

Så tyst det är här!
    Inte vann jag nån bil igår, men jag skänkte ju iaf en del pengar  

Vågen gjorde ett rejält skutt neråt idag, så nu börjar jag sakta men säkert lita på att jag faktiskt ska gå NER av lchf, och inte upp som sist.... Funkar jättebra iaf, inga sug alls faktiskt!!

• Lana

tessiej,kuul nära nära .!

Här är man jätte trött.vi har varit inne i typ 2½ vecka nu.gäääsp.först skulle vi ta det lite lugnt bara.sedan fick elly feber 5 dar och nu har hon utslag som smittar.pust....
    annars går allt bra här hemma,Joel växer och frodas är hela 3 månader nu

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11