Inte heller jag gillar Halloweengrejen men jag måste erkänna att jag köpte hem några klubbor som jag kunde dela ut om grannarnas barn kom. Det har knackat på en gång... men det kan ju komma folk imorgon med. Synd jag inte är hemma då.
Det som gör mig lite pissed är att de först ringde, sedan BANKADE de på dörren! Ren tur jag inte hade lagt mina ungar eller var mitt i det. Jag kan tycka att man ska säga till sina barn att knacka / ringa på EN gång och om inte folk öppnar så ska de gå vidare.
Rosa
Så söta de är, dina små! Jag curlar. Hej och hå va jag curlar. Men jag försöker tänka på det. Jag gillar att klä på Lyckeli, att hjälpa henne på olika sätt men jag får ju inse att jag får passa på med de saker där hon måste ha hjälp, som med tandborstningen. Jag har lärt mig att hon ska få äta allt på egen hand, även flingor med mjök, vilket medför att hon slabbar och sölar men hey, det går att torka och byta kläder sen.
Lina
Äh, gnäll du, det hade jag med gjort om jag skulle betalat över 200 spänn för några korvar! Äh, hitta du ett annat ställe. Hoppas det finns platser kvar där ni vill äta förutom på det här dumma stället.
Kvack
Hoppas kalaset blev lyckat!
Lille
Jag röstar och röstar.
Tycker du är jättefin på klippet, men de flesta av oss här tycker nog det är lagom najs att se sig själv på film och bild, så jag förstår dig.
Nu närmar sig resan för er - spännande! Hoppas du kommer att uppdatera bloggen under resan liiiite iaf så vi får se hur du har det då du är borta.