• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • 3 barns mamma84

Idag var sista dagen på mitt jobb idag är helsjukskriven och mammaledig Jiipee jätte glad nu börjar det skännas på riktigt
    Bara 54 dagar kvar tills han kommer ca  5 veckor kvar.

Lena:Gud vad fort det går
    Grattis till 3 månaders pojken

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • Lina S

Gud va glad jag är. Min handväska blev ju stulen för 2 veckor sedan och jag hade bland annat massa present kort där i, plus entrebiljetter till olika ställen och ett gängbadbiljetter osv.
    Jag ringde mitt försökringsbolag igår och jag får tillbaka över 4000 kr
    Egentligen så ville de ju ha kvitton, men de var justa eftersom vi är så bra kunder, har typ allt hos dem och vi har aldrig "utnyttjat" dem innan. Hurra hurra!!!!

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Kvack

Lina: vad skönt att dom hjälper till.

Full städning här hemma. Imorgon så har vi 5-års kalas här hemma, det är mellanpojken Rasmus som fyller. Nä dags att fortsätta med tårtorna.

• Lana

kvack,ja det är helt sanslöst.min lille kille

carina,Tack

lina,va härligt ja då tycker man de kan vara lite sjyssta faktiskt.

• lille08

Jucea: Hihi, läste om det där med p-pillret... du är för härlig du!

Carina: Oj, tiden rusar iväg! Skönt att vara mammaledig nu och ta det lugnt inför förlossningen.

Lina: Härligt att du får tillbaka så mycket!! Aldrig roligt att bli av med sin handväska, men skönt när försäkringsbolaget täcker upp en del av det man förlorat.

Lana: Säger som till Carina, dvs tiden rusar verkligen iväg! Er lillkille börjar ju bli stor nu (och ja, vår också... Erik fyller 1 år om bara drygt en månad). Inget roligt med sjukdomar. Förstår att ni är trötta!

Rimfo: Vad gullig du är! Själv har jag svårt att se det där klippet överhuvudtaget. Tycker att jag låter konstigt och ser konstig ut... nä, när det gäller kameror (både stillbild och rörlig) så håller jag mig helst på andra sidan. Hihi!

Omröstningen till årets hjältemama är förresten igång nu. Ni hittar både den + alla presentationerna här:
    www.mama.nu/artiklar/2010/rosta-fram-arets-hjaltemama-2010/index.xml

Nähäpp, nu ska jag försöka sova. Blev pigg lagom tills jag skulle gå och lägga mig. Inget bra, men jag har varit sjukt trött hela dagen och sovit till och från. Men jag lär vara lika trött även i morgon om jag inte somnar snart.

• 3 barns mamma84
    lille:
    Det går jätte fort detta hade jag inte räknat med alls men så härligt att det går framåt och att man snart får träffa den människan man bär på varje dag natt och dag.
    Skönt att bara tänka på sig själv och barnen och mannen och bara njuta dom sista veckorna som blir snart 4 veckor
    Varje vecka en ny vecka och närmare förlossningen för mig

Jag har oxå röstat på sig vännen och jag hoppas in i att du vinner du är guld värd du är mamman som är en underbar mamma och många av oss beundrar dig och hoppas att du blir frisk och vinner över den otäcka saken{#emotions_dlg.flower}
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • RosaNapp

Kvack: grattis till killen!

Idag har Er ställt sog i krypställning och gungat så nu är det väl snart full fart på honom också.

Har världens goaste ungar! Imorse när dom fått frukost gick jag för att amma Er i sängen så han kunde somna om. Inte bara satt dom lugnt och åt, dom ställde bort tallrikar och glas och gick och tvättade sig efteråt! Ok, efter förmåga, men dom gjorde det

A snackar mer och mer. Nu har han bytt ut det obligatoriska skrikandet på senkvällen med ett stadigt mamma.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11