Mareld,Hoppas att lite distans kommer hjälpa er fram till det bästa besluet för er.
det gör så ont i mitt hjärta när jag läser det du skriver.har du frågat varför han skulle vilja ta rummet hos sin kompis? känslan jag får när jag läser är att kärleken finns där.då tror jag möjligheten finns också.dock att det kanske kan avra svårt att hitta den.
Som VT säger,det är hårt när det blir verklighet,när det inte bara försvinner och allt blir som förr.man vill inte se det och när man gör det gör det så
ont.Ni älskar ju varandra,men det är inte alltid det funkar för det.
VT,många kramar till díg,hoppas det snart blir bättre på nätterna.
tycker du ska försöka ge marcus några nätter och låta honom få "problemet" om B vaknar till för mkt.just för att du ska få sova.sov nere i datarummet med öronproppar eller dyl.och sedan byter ni av så han kan få nån natt med.men iom du tar det mesta med B så är det ju du som får sämst sömn.kram gumman!
Rimfo,hoppas du känner du kan prata med oss om du behöver.
Lina; va skönt,det är ingen höjdare när riktlinjerna är luddiga.
Våra riktlinjer på jobbet är mer,ja självklara.att vi ska se till individen osv men hallå??? vem tänker inte så som jobbar med människor???
Jag har en personförsäkring i TH och en tilläggsförsäkring hos ACM eller
dyl.de har jag haft alltid då ja gint ekan byta pga mina allergier.så båda barna har också TH och mikael hade ingen så han tog med TH.och vi har flyttat bilen & moppen dit med.dock står huset i folksam då jag har en hemsförsäkringt där genom jobbet,eller ja jag är tvungen annars får jag ite vara med i facket.
Jägarn va massa mer mensvärk jag har nu efter joel och med kopaprspiral.lord det börjar nån dag efter äl och jobbar sig fram tills mensen.det är som ordentilga förverkar,jag ligger dubbelvikt och mår illa emellanåt.pust,hoppas det lättar.
Annars går det bra här
hemma.vi har varit hemma i 3v nu då elly har haft ett virus och fick sedan prickar som ev kunde smitta pga
viruset.vi klättrar på väggarna och gnäller på varann heeela
tiden.vi måste få komam iväg,leka med andra barn osv.man blir så slapp,jag ka ninte ens tänka mig att gå utnaför dörrn.HOPPAs det vänder snart.
Jo jag och barna ska på BIO imorgon,det visas BAMSE i vårt bibliotek.ska bli kul