• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Hallonsocka

Linn vad roligt!!! Åh jag blir riktigt sugen på fler då jag för din fl-berättelse!!! (är inte det konstigt att bli sugen på den smärtan??? men tänk vilken ¨gåva det för med sig!) Grattis till lilla pojken!

Grattis till plus sthlm.

• 3 barns mamma84

En till som ska bli mamma för tredje gången
    Var på scanning idag han e breäknad nu att vara 3,890g v 37+6 idag
    Onsdag nästa vecka har vi honom den 8:e dec då e han beräknad väga 4,300g men som BF datum 5,600g
    Så idag är det bestämmt han kommer om 8 dagar med kejsarsnitt

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • Kvack

Carina: sthlm blir ju 4 barnsmamma :)
    Kul att scanningen gick bra och det ska bli kul att se om dom beräknade rätt denna gången.

• linn78

Grattis Sthlm!! Vad kul!!

Tack för alla grattis, här kommer foto på lillfisen om det är någon som inte sett dom redan på FB=)

• 3 barns mamma84

Sthlm: 1000 grattis till dig gumman ååh vad härligt

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • Mareldsbarn

Linn;Åååååh så sööta bilder! Ett stort GRATTIS till hela familjen och vilken drömförlossning när det väl satte igång. Tiden innan lät som en pina men nu är det ett minne blott

SThlm; Jag tassar in och gratulerar i smyg då Urmysigt ju!

• jeng

Linn,
    Grattis!!!

Och Sthlm, grattis till dig med! Jag fattade det nästan när du skrev nåt på FB för ett par dar sen Det har varit väldigt mycket sånt där typiskt gravidgrejs från dig sista veckan!  

• sthlmstjejen

Tack för alla grattis!

jucea: Har det? Du menar att jag skrev att jag var så trött?? Hehe kan väl inte bero på graviditeten redan i hmm vecka 4 måste jag varit i då

Vt: Jo det har ju gått snabbt Blir lite häftigt har 2 barn i december och nu verkar vi få 2 barn i augusti också!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11