• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • 3 barns mamma84

Kan likom inte längta då jag vet att hon är med på onsdag

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Hallonsocka

Carina: Säg till personalen så fixar de nog resten. Hon har inget där att göra.

• 3 barns mamma84
    Hallonsocka skrev 2010-12-03 14:04:29 följande:
    Carina: Säg till personalen så fixar de nog resten. Hon har inget där att göra.
    Men om hon följer med är det ju det då e hon ju där
    Det var bestämmt att hon skulle ta hand om ebba o didos när vi skulle åka in men idag hämtar sambon lilla systern på 15år som ho alltid brukar hon ehär då hos hans mamma fre till sön och brukar åka hem men nu e hon här mån tis och ons för att hon ska ta hand om barnen för att hans mamma tvingar sig på

Trodde detta var något man skulle längta efter men jag kan inte änns sova på nätterna då jag blir stressad av att hon ska följa med.
  • KaOl

Oj.. hade nog inte vågat lämna ansvaret för mina barn så lång tid till en liten 15-åring!! någon timme KANSKE, men inte mer..

Tycker att du ska stå på dig Carina !

• KaOl

Rosa: usch jaa, det är så hemskt när de försvinner och man sitter där helt ensam.. Försök göra ngt mysigt för dig själv; ut o gå, träna, ta ett bad eller något! Kram!

• RosaNapp

KaOl: ja, borde göra det. Är ledsen över min syster igen. Förstår inte varför, jag borde vara lättad med tanke på allt hon beskyllt och beskyller mig för och ffa hur elak hon är, men jag är det ändå. Hon sitter väl mest och skrattar rått åt mig och min "svaghet".

• 3 barns mamma84
    KaOl skrev 2010-12-03 15:36:29 följande:

Oj.. hade nog inte vågat lämna ansvaret för mina barn så lång tid till en liten 15-åring!! någon timme KANSKE, men inte mer..

Tycker att du ska stå på dig Carina !

Hon ringde och frågade efter sambon men han hade inte kommit hem hon sa att han inte svarat i mobilen och jag sa att han e och hämtar henne från skolan.
    Då sa hon att han ja sambon glömde lämna ett brev till skolan till hennes fröken och jag sa om vadå?
    Och hon sa att ja för att hon ska ta det ledigt i 2 veckor jasså tänker man här planerar man allt bakom mig och frågar inte änns vad jag VILL.
    Sambon kom hem och utan syster då hon aldrig kom han stor där från 2 tiden och nu e han hemma och han mamma ringde igen och nu e dom och hämtar henne hon och hennes ex och sambon e här hemma.
    Jag kunde inte säga något på telefonen när hon ringde när han inte var hemma men nu när han är hemma sa jag till honom att bli inte arg men nu tar jag din msn och skriver till din mamma.
    Och han sa då skriver du att det är från dig.
    Visst och jag skrev till henne något jag VILL att hon ska accetera !!
    Sambon sa också till mig när jag läste upp till honom att det måste hon acceptera iaf.
    Detta skrev jag

Hejsan det är carina jag har tänkt nu i massor och har kommit fram till att jag vill att du och barnen kommer dagen efter då.
    Då har jag hinnit vakna upp från mitt snitt och är mer vaken och har vaknat upp i lugn och ro
    Hoppas du förstår.
    Mvh carina

Få se vad det blir för svar sen.
  • 3 barns mamma84
    Hallonsocka skrev 2010-12-03 16:02:12 följande:

Bra Carina!

Var det dummt skrivet ?
    Eller skulle jag låta mer bestämmd ?
    Har inte fått något svar än men hon är inte hemma ännu hon kansk ekommer att ringa men,men då får jag ta det då med henne för jag VILL inte ha henne med på min stora dag!
  • KaOl

Rosa: usch stackare inte kul m en sådan syster. Försök fokusera på trevligare människor i din omgivning. Synd att du inte bor närmare, då kunde du kikat över på ett glas vin (försöker inte påstå att jag är trevligare än din syrra fast det lät nog så )

Carina: tyckte det var jättebra skrivet. Bättre att börja lite lugnt och hoppas att hon förstår!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11