KaOl skrev 2010-12-03 15:36:29 följande:
Oj.. hade nog inte vågat lämna ansvaret för mina barn så lång tid till en liten 15-åring!! någon timme KANSKE, men inte mer..
Tycker att du ska stå på dig Carina !
Hon ringde och frågade efter sambon men han hade inte kommit hem hon sa att han inte svarat i mobilen och jag sa att han e och hämtar henne från skolan.
Då sa hon att han ja sambon glömde lämna ett brev till skolan till hennes fröken och jag sa om vadå?
Och hon sa att ja för att hon ska ta det ledigt i 2 veckor

jasså tänker man här planerar man allt bakom mig och frågar inte änns vad jag VILL.
Sambon kom hem och utan syster då hon aldrig kom han stor där från 2 tiden och nu e han hemma och han mamma ringde igen och nu e dom och hämtar henne hon och hennes ex och sambon e här hemma.
Jag kunde inte säga något på telefonen när hon ringde när han inte var hemma men nu när han är hemma sa jag till honom att bli inte arg men nu tar jag din msn och skriver till din mamma.
Och han sa då skriver du att det är från dig.
Visst och jag skrev till henne något jag VILL att hon ska accetera !!
Sambon sa också till mig när jag läste upp till honom att det måste hon acceptera iaf.
Detta skrev jag
Hejsan det är carina jag har tänkt nu i massor och har kommit fram till att jag vill att du och barnen kommer dagen efter då.
Då har jag hinnit vakna upp från mitt snitt och är mer vaken och har vaknat upp i lugn och ro
Hoppas du förstår.
Mvh carina
Få se vad det blir för svar sen.