• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Lana

linn,åååh så sött,helt ljuvlig

carina,härligt att ha fått ett datum.

sthlm,åh va härligt,grattis.är jätte glad för er skull

• jeng
    sthlmstjejen skrev 2010-12-01 06:41:23 följande:
    Tack för alla grattis!

jucea: Har det? Du menar att jag skrev att jag var så trött?? Hehe kan väl inte bero på graviditeten redan i hmm vecka 4 måste jag varit i då

Vt: Jo det har ju gått snabbt Blir lite häftigt har 2 barn i december och nu verkar vi få 2 barn i augusti också!
    Det var nåt annat också... nåt om att du blev så glad så du bölade eller nåt tror jag..? hmm nej jag kanske minns helt fel nu, men jag vet att det var nånting iaf
  • Vilda Tiger

Jag vet att jag också reagerade över nåt Sthlm skrev på fb! Hon kommenterade nån annan och det drog mina tankar till att hon var gravid...

• sthlmstjejen

Haha oj då, kan inte vara lätt för mig att vara hemlig med graviditeten om jag avslöjar mig redan INNAN jag visste att jag var det

VT: Vi kommer att bo ihop, vi gör ju det redan nu pga att de gör stambyte i Marcos lgh, men han kommer att hyra ut sin lgh efter det så han har kvar den, det känns bäst!

• RosaNapp

Sthlm; jag fick också den tanken av något du skrivit känns det bra att flytta ihop igen? Jag kommer inte ihåg, är ni skilda? Inte för att det är viktigt, bara nyfiken

Nu äntligen har det slutat snöa så barnen fått träffa L igen. Han hsr sovit över och dom äter frukost nu, jag ligger i sängen

• sthlmstjejen

Rosa: Jo det känns bra att flytta ihop igen, var dock nervös innan hur det skulle gå, M med, men det fungerar jättebra!

Kul för barnen att få träffa L igen, men sover han över?

• RosaNapp

Sthlm: vad kul att det går så bra för er
    Ha ha, har hänt några gånger. Har ju en extrasäng . Han träffar barnen så lite på kvällarna han ska komma och hälsa på att han kan sova över om han vill. Då finns han här på natten om dom skulle vilja.

• jeng

Ted på väg till jourcentralen med pappan efter 4 dygns hög feber och diverse andra illavarslande symptom. Hoppas att han får vätska på plats även om dom inte hittar nån sjukdom!! Han har kräkts mörk sirapsliknande gegga idag i hostattackerna, så jag hoppas att det inte betyder nåt allvarligt... Förhoppningsvis var det bara förädlad cola som kom upp...

• 3 barns mamma84

Amadeus hade 40 igår natt läskigt men gav honom inte något alls utan massa massa vatten och våt kall handduk över honom ..
    Idag e han inte lika varm men e febrig..
    Här i dk är något som går hos alla barn nu feber som leder sig till röda prickar i kroppen ''feber prickar'' aj farliga alls.

Hoppas ted får det bättre ..
    E det fukt ni har i huset ??det kan vara det som gör honom illa

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11