Saliva123 skrev 2010-11-26 19:10:18 följande:
Jucea
Spännande med husjakt!
Själv: Jag har fått diagnosen havandeskapsförgiftning idag, med lite risiga blodplättar, samlat vatten i ansiktet, tryck på 160/90 trots medicinering och äggvita i urinen. Sedan hade jag tydligen förhöjda reflexer? Aldrig hört om förut, men det är tydligen ett symptom... När jag kom hem från läkaren såg jag för första gången blixtar. En gång på vänster sida och senare en gång på höger. Det kom inga fler iaf. Läkaren sa att jag skulle ringa förlossningen i helgen om jag blev dålig och att det kan gå snabbt. Har dessutom åkt på en dunderförkylning och mår riktigt risigt... (Ni hör att jag går med håven och fiskar efter kindklappar va?!

)
Trevlig helg alla!
Vad trist med en faktiskt diagnos, men superbra att dom har hållt dig under så noga koll! Ähh, du är ju snart klar ändå! Så hoppas att dom sätter igång dig innan det får gå för långt! Så att du slipper men av det och faktiskt orkar vara nybliven mamma också!!

Vet ju att BV fick gå så länge som möjligt eftersom hon hade gått så kort tid, med resultat att hon tuppade av och det hade kunnat gå illa... Så man får tänka positivt!
Vilket bf var det du hade egentligen?
Ja, husjakt är kul! Ni får hålla tummarna att priset på det där huset i vikingstad inte kommer gå upp lika mycket som det gör inne i stan!