• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • 3 barns mamma84
    KaOl skrev 2010-12-06 19:39:02 följande:
    ... är det pga havandaskapsförgiftningen du sätts igång? Mår du mkt kasst?
    Tror det var det men oxå för lite fostervatten idag
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Saliva123

Tack alla! Seg väntan nu... Kaol: nej faktiskt inte! Var prat om att sätta igång pga av det i veckan men idag på koll såg de att jag hade för lite fostervatten. Så det kan gå!

Fick direkt ganska kännbara värkar efter gelningen men nu molar det mest igen segt!

Usch, jobbigast hittills har ändå varit att lämna ledsen o skruttig blivande storasyster. Ont i mammahjärtat när hon inte fick följa med oss utan stanna med faster. Hoppas kunna skicka hem A snart men det verkar som sagt ta tid detta...

• linn78

lycka till Saliva!! Hoppas det kommer igång snabbt så du slipper ligga och pinas...

• RosaNapp

Saliva: oj då, tur du hade kontroll då. Ont nu

• Lina S

Ohhh spännande, kanske har vi en ny liten bebis här nu?

Själv vabbar jag idag, det är ju såå stressande när man har tusen saker att göra på jobbet. Men det är ju inget att be för.

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Mareldsbarn

Åh nu vill jag veta  hur det har gått för Salvia Nyfiken ju!

JAg har spenderat fm med att ringa tusentals samtal. Ordna med elen, försäkringar hit och dit, flyttanmälan m.m. PLötsligt blir allt så mycket. Sånt här brukar alltid D lösa åt oss. Givetvis är det nyttigt att rodda runt i det själv nu men vilken djungel det är med vissa saker. Nåväl, nu är det mesta gjort. Ska bara ordna något bolat att teckna elen hos. Har än så länge skrivit in mig på göteborgs energi bara. Får se vad bindningen blir på -dags att läsa på även det rörlig, fast, mixad tjena vad snurrigt jag blir

Jag är tillbaka på mitt "nygamla" jobb nu. Det är en oerhört förvirrad verksamhet som saknar tydliga ramar och en ledande chef. Kaos helt enkelt. Känns så trist med tanke på hur gott jag trivdes på mitt andra jobb men samtidigt är jag mycket glad att vara nära Julia och att ha lite mer "friare" arbetstider. Det är DET jag försöker lägga fokus på då känns saker bättre

VT; Var namngivningsfesten lyckad i helgen?

• jeng

Ted var skitglad för att få åka på gympaavslutningen, och så när vi nästan är framme så mejjar en jävla fitt-kärring ner oss i diket genom att svänga vänster utan att signalera och titta, eftersom vi var mitt i omkörningen när puckot svängde! Hon fick nog veta att hon lever för jag tror aldrig hon har hört nån skrika så som jag skrek på henne! Jävla fucking sugkärring! Sorry!
    Mamma fick komma och hämta oss och körde ted till gympan så att han iaf fick vara med en liten stund! 

• 3 barns mamma84

Imorgon kommer killen ut åker kl 08.00 är inne 09.00 han tittar ut ca 10-11.00 imorgon
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11