• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • 3 barns mamma84
    RosaNapp skrev 2010-12-03 15:48:42 följande:
    KaOl: ja, borde göra det. Är ledsen över min syster igen. Förstår inte varför, jag borde vara lättad med tanke på allt hon beskyllt och beskyller mig för och ffa hur elak hon är, men jag är det ändå. Hon sitter väl mest och skrattar rått åt mig och min "svaghet".
    Vissa henne din starka sida gumman
    För det har du
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

kaOl:
    Har inte fått ett svar än men hon är hemma och hon har läst det jag skrev jag hoppas nu att hon kan accetera detta för jag vill kunna börja njuta nu istället vill inte ha detta som en dålig minne utan tvärt om.
    Men ja som du sa var det snällt skrivet men om hon tvingar sig på än så blir jag arg.

• sthlmstjejen

Rosa: Går det att klippa banden från din syster? Hon verkar ju inte behandla dig särskilt väl, har svårt att tro att du varit elak mot henne, du som är en sån jättesnäll person! Min filosofi är att man ska försöka att inte ha kontakt med människor som tar ens positiva energi, man mår bättre av att vara utan dem.

Carina: Hoppas att svärmor förstår men synd att du o sambon inte är överens. Skulle inte heller lämna mina barn så länge med en 15-åring!

Igår började illamåendet.. redan! Låg däckad i sängen på kvällen, fick iaf kvällsillamående under graviditeten med F och det verkar vara så igen.

• jeng

Äntligen har Teds feber gått ner! Nu måste han bara börja äta och dricka också, och så måste jag och Tage bli friska också från vårat halsont.... Vet inte hur länge man ska vänta innan man söker och får nån medicin för det vi också...? Tage tror jag ju har fått det rätt nyligen, men jag har haft mitt från och till (mest till) i nästan 2 veckor nu! 

• 3 barns mamma84
    sthlmstjejen skrev 2010-12-04 06:55:35 följande:
    Rosa: Går det att klippa banden från din syster? Hon verkar ju inte behandla dig särskilt väl, har svårt att tro att du varit elak mot henne, du som är en sån jättesnäll person! Min filosofi är att man ska försöka att inte ha kontakt med människor som tar ens positiva energi, man mår bättre av att vara utan dem.

Carina: Hoppas att svärmor förstår men synd att du o sambon inte är överens. Skulle inte heller lämna mina barn så länge med en 15-åring!

Igår började illamåendet.. redan! Låg däckad i sängen på kvällen, fick iaf kvällsillamående under graviditeten med F och det verkar vara så igen.
    Fy jobbigt med illamående hade oxå det men jag hade det senare runt vecka 13 slutade i vecka 20 ca och fy vad jobbigt men jag spydde aldrig utan kännde som åksjuka hela tiden.
    Hoppas det blir bättre men hur länge var du illamåd med F då ?

Ja jag hoppas nu att hon accepterar hon har fortfarande inte hört av sig men det är lika bra för idag e jag helt sjuk ont i halsen snorig ont i huvet och bara helt borta bland vinden skulle vara men bak dag men jag får glömma det helt änkelt *suckar*
    Ja 15 åringen nej fan häller nu får hans mamma ta hand om barnen för hon ska INTE med så är det bara
  • RosaNapp

KaOl: hade gärna tittat in
    Sthlm: har jag redan gjort, men hon skrev så elaka saker till mig när jag gjorde det och det är bla det jag är ledsen för. Det och att jag verkligen ville att vi skulle ha kontakt. Men i hennes värld så är det inte så... Har svårt att göra annat än tycka synd om henne, hon är tragisk.

Carina: det var väl bra skrivet! Tänk nu inte mer på det (lättar sagt än gjort) och säg till personalen hur du vill ha det. Det går säkert bra.

Jucea: skönt att det vänt för honom nu.

• RosaNapp

Sthlm: vad jobbigt med illamående. Skönt att M är där nu och tar barnen så du får vila

• luzorsus

Carina: DU bestämmer, det är du som ska genomgå ett snitt,ditt meddelanade var jättebra skrivet och det måste hon ju acceptera!

• 3 barns mamma84

Tack flickor.
    mamma ringde mig och jag berättade för henne och hon sa samma sak det är min och johans dag ingen annan ska tränga sig på då.
    Och när vi åker på tisdag för att prata med narkosläkaren kommer jag att ta upp detta om hon tvingar sig på iaf så får dom ta henne ut.
    Mamma sa oxå att polisen kan ta henne ut hmm men får dom det om dom gör det kan det ju bli värre med mig och johan eller ?
    Hon har inte ringt hon har inte hört av sig TÄNKT om hon är så dum nu att hon VÄGRAR sitta barnvakt ?? :-/vad ska vi då ta oss till ????

• 3 barns mamma84

HAR ETT PROBLEM!!! HJÄLP MIG NU ATT BLI STARK
    SAMBON KOM PRECIS HEM OCH JAG FRÅGADE HONOM NÅH VAD SA DIN MAMMA OCH HAN SA ATT HAN HADE SAGT ATT DU BLIR STRESSAD OCH MÅR DÅLIGT OCH KAN INTE SOVA OCH ATT DU INTE VILL ATT HON FÖLJER MED.
    VAD TROR NI TROR NI HON LYSSNADE?????
    NEJ KAN JAG SÄGA HON SA TILL HONOM JAG SKA MED SÅ ÄR DET BARA.
    OCH SEN SA HON ATT HON INTE KOMMER ÄNNS ATT STÖRA OSS VAF FAN ÄR DET HON INTE FÖRSTÅR

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11