sthlmstjejen skrev 2010-12-04 06:55:35 följande:
Rosa: Går det att klippa banden från din syster? Hon verkar ju inte behandla dig särskilt väl, har svårt att tro att du varit elak mot henne, du som är en sån jättesnäll person! Min filosofi är att man ska försöka att inte ha kontakt med människor som tar ens positiva energi, man mår bättre av att vara utan dem.
Carina: Hoppas att svärmor förstår men synd att du o sambon inte är överens. Skulle inte heller lämna mina barn så länge med en 15-åring!
Igår började illamåendet.. redan! Låg däckad i sängen på kvällen, fick iaf kvällsillamående under graviditeten med F och det verkar vara så igen.
Fy jobbigt med illamående hade oxå det men jag hade det senare runt vecka 13 slutade i vecka 20 ca och fy vad jobbigt men jag spydde aldrig utan kännde som åksjuka hela tiden.
Hoppas det blir bättre men hur länge var du illamåd med F då ?
Ja jag hoppas nu att hon accepterar hon har fortfarande inte hört av sig men det är lika bra för idag e jag helt sjuk ont i halsen snorig ont i huvet och bara helt borta bland vinden

skulle vara men bak dag men jag får glömma det helt änkelt *suckar*
Ja 15 åringen nej fan häller nu får hans mamma ta hand om barnen för hon ska INTE med så är det bara