Carina: haha Ebba känns ju jättestor som börjar tappa tänder! Känns väldigt långt bort att My någonsin skulle göra det, hon har ju precis fått sina 20 
Saliva: Usch och fy för att du ska må så
Men instämmer i kören om att det var bra att de kollar upp di och att du vet vad som gäller. Vad gäller Beata så tycker jag at det låter som att hon är i samma fas som My. Hon sover på dagis men om hon är hemma så är det väl fördelat 50/50. Ibland vill hon inte sova alls på dagen och då somnar hon på kvällen kring 19-19.30 och de ggr hon sover så somnar hon rätt sent på dagen och det innefattar samtidigt att hon är vaken rätt sent också.
Då hon somnat för natten brukar hon vakna antingen efter ca 1h eller kring 00 och gråta och skrika nått fruktansvärt. Jag tror att hon drömmer mardrömmar men har också varit inne på om det kanske är växtvärk. Ibland somnar hon om på en gång om jag sitter bredvid och stryker henne på ryggen eller över huvudet och andra ggr kan hon inte alls somna om om jag inte ligger bredvid henne en LÅÅÅNG stund vilket oftast innebär att jag tar henne till vår säng och somnar med henne.
Vad gäller mamigheten så kanske hon känner av att det ska komma ett syskon, där har jag tyvärr inga tips men det har säkert de andra som fått fler barn 
Linn: OJ OJ OJ! Spännande fler bebisar i tråden, vad roligt! HEJJA DIG!