• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Kesso

Hej alla här!
    Har inte glömt er. men ni kanke glömt mig? har inte varit här på evigheter. Nu kom jag på att jag måste kolla in här. är ju inne dagligen på fb. Där har jag ju endel vänner här i från.
    Vad spännande här händer det skaer de lilla jag läste nu. Aha, äe det dags för dig i morgon Carina, vad spännande. Lycka till!

Saliva 123: vad spännande du också på g. Lycka till!

Själv så har jag bf. 4 jan. Men man vet ju aldrig. Så nu längtar jag också.

Ska försöka vara här mera. Är det något speciellt som hänt här annars som är intressant att veta? Då kan väl någon vara snäll att uppdatera det till mig.

Ha de bra alla!

• Lana

hej!
    saliva,hoppas allt gått bra

carina,lycka till imorgon

mareld,va duktig du är trist att det är så på jobbet,det blir så jobbigt att jobba.hoppas det blir en lösning påd et snart.

ursäkta min fattiga komentering men jag är SÅ trött,har haft besök av min fina kusin som nyss gick.vi är helt slut.
    Joel och Miael står i duschen,har en nattuggla tillson de senaste dagarna,pust...

kram på er alla!

• Mareldsbarn

VT; Åh så underbara bilder på båda barnen! Härligt att namnfesten blev lyckad!

Kesso, välkommen tillbaka! Bf snart med andra ord Hur mår du?

Lana, åh stackare, förstår att du är trött. Det tär på krafterna med förminskad sömn såklart. Känns det bättre idag?

Jag har fått en plats till barnmarknaden på Dalheimers hus som äger rum i majorna på lördag. Perfekt! Deltog i en marknad för ett par veckor sedan och fick saker sålda för 1300 kr som jag samlade ihop. Har hur mycket som helst som bara ligger så att säga så det ska bli gott att ordna en rensning igen.

• jeng

VC sa att Ted var frisk för 1.5 vecka sen. 3 dagar senare hamnade han på barnakuten, allt annat än frisk.
    I tisdags var jag inne för att jag hade varit jättedålig i ett par tre dagar. Jag är såååå frisk så. Ok ja har nu blivit bättre i halsen. Men idag är Ph och Tage inne, för dom är jättedåliga nu. Halsfluss (strptokocker) verkar det som. Ja, då ska jag också äta penicillin. För smittorisken frågade Ph då. Näe, utan för att då måste jag också ha det, säger dom. Så samma vc säger 2 dagar senare att mina prover måste ha varit felaktiga typ, trots att jag tog både halsprov och sänka mm.... Jaja... Knaprar väl ändå för smittoriskens skull, men man tappar ju lite förtroendet för sin vc när dom kan göra så många fel på ett och samma sjukdomsfall...

Igår fyllde iaf Tage år, och var ju dålig. Men han fick lite kalas ändå för han var mkt bättre på fm och lunch! Fick jättebra paket, men nu inatt blev han ju jättedålig igen Har fått sitta med iskalla handdukar på honom för att få ner tempen till någorlunda normal, så att han har slutat skrika iaf....

Hoppas nu inte att vi har smittat hela släkten då... Bjöd ju hit dom just pga att jag hade testat negativt, och dom sa att det går jättemycket halsgrejer nu som absolut inte är halsfluss, så det var inte så mkt att oroa sig för.... Hon jag var hos sa också att teds strptoprover var ju också neg, så han hade säkert nån följdinfektion i kroppen som gjorde sänkan hög, att det inte alls var själva halsgrejen...

Nej, tappat lite förtroendet för vår vc nu....... 

• jeng

Nu lutar vc åt att jag har haft det, men blivit frisk redan. Ph och Tage åkte på penicillin däremot! Trots negativa halsprover dom också, men förhöjd sänka! JIPPI!!!

• Lana

marled,nä elly vaklnade 2.30 och somande 4 igen och sedan sov joel oroligt resten av natten så jag sov inget mer.men sova kan man göra när man blir gammal?

jucea,fy va tråkigt.ja man tappar verkligen förtroendet för dem när de gör så hoppas ni bli friska snart och är det lääänge.det förtjänar ni.

• Kesso

jucea:
    så tråkigt att höra. förstår om du tappar förtroendet för vc. de hade jag också gjort. Hoppas det ordnar sig nu och att ni blir friska snart. Kram på er!

mareldsbarn:
    ja, de är ju bf. snart. De kan ju komma när som. men jag vill i jan. hoppas det. men man kan inget göra om de kommer tidigare. nils kom ju 11 dagar för tidigt...hmmmmm......så man vetaldrig. jag mår bra. Njuter nu den sista tiden. barnet ligger rätt och de känns så skönt. kan inte minnas att jag knde den känslan så tidigt med de två andra.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11