Rimfo
Just höfterna tycker jag är svåra att stretcha men jag fick ett en bra rörelse av en vän igår, och den hjälpte bra. Det är enda stället jag får ont efter att ha sprungit, nämligen. BRA att du kom ut på en promenad!
Jag är stilla sedan tre dagar, för jag är ju så nedrans förkyld. Eller VAR kan jag skriva nu för under dagen har det blivit mycket bättre, så imorgon är det gymet för hela slanten igen.
Benji har lärt sig två ord: b-app (napp) och paaa-paaa (till Marcus stora förtjusning)
Jag trooor att han säger "ne-ne" till mig, men är inte hundra. Idag var första dagen han var GLAD större delen, han har annars bara kinkat och tyckt synd om sig själv nu de sista dagarna då han haft förkylningen, frustrationen över att inte kunna gå så bra som han vill OCH fyra framtänder på G. Det drar ihop till ettårskalas här.
Och Lyckeli - jag är så stolt över henne. Vilken tjej! Jag är så lycklig över att ha kunnat ha henne hemma på heltid så här långe, men nu har vi fått plats hos en dagmamma där Lyckeli ska vara femton timmar i veckan från och med 15 augusti. Benji är hemma på heltid ett år till och vi ska pussla, trixa och få ihop det med en 90%tjänst och en 65%tjänst.