• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-04-28 09:19:48 följande:
    Äsch, jag sitter ju här och ljuger! Det var ett "sålt objekt"-mail som jag fick, inte ett vinnarmail. Snyggt och bra är det i alla fall *muttrar något om att man åtminstone får lite för de snordyra auktionsavgifterna*
  • Tant Pruselius
    Pruseluskan skrev 2010-04-28 09:20:34 följande:
    inte ammen utan amen! (?) skyller på Ordblindheten...
    annars blir det ju mer som am-men hallå! visst?
    fast med bara amen kanske det blir a-men?
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-04-28 09:28:57 följande:
    inte ammen utan amen! (?) skyller på Ordblindheten... annars blir det ju mer som am-men hallå! visst? fast med bara amen kanske det blir a-men?
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Fröken Småland
    Pruseluskan skrev 2010-04-28 09:26:44 följande:
    Du är såld på din ? *lyssnar på*
    Såld och såld... Jag gillade den inte för ett år sen för jag tyckte att han var för liten för att åka framåt då. Men nu tycker jag det är helt OK och han sitter som en gud i den och den är grym att köra. Så är man inte känslig för framåtvänt så är den perfekt som sommar/rese/allroundvagn. Cameleon är en riktigt lyxig barnvagn som håller hela vagntiden men som är överlägset bäst de första åren, därav att jag rekommenderar dig Bee. Och så en Cameleon sen till bebisen när den kommer
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-04-28 09:41:36 följande:
    Såld och såld... Jag gillade den inte för ett år sen för jag tyckte att han var för liten för att åka framåt då. Men nu tycker jag det är helt OK och han sitter som en gud i den och den är grym att köra. Så är man inte känslig för framåtvänt så är den perfekt som sommar/rese/allroundvagn. Cameleon är en riktigt lyxig barnvagn som håller hela vagntiden men som är överlägset bäst de första åren, därav att jag rekommenderar dig Bee. Och så en Cameleon sen till bebisen när den kommer
    men bee går ju att ha mot sig??
    Fröken Småland skrev 2010-04-28 09:44:07 följande:
    Varför sitter jag här och häckar? Köpte ju sex nya tyger igår och skall slava vid symaskinen ju! *skäller på*
    du går upp i ledning i kreativaledet här alltså? Kul att du kommit igång och sy! kliar det mer i overlock-köpar-tarmen nu än?

prusse och ekorren, som ni sett har jag haft extremt med plugg, körkort sjukgymnast mm. så jag ber att få återkomma snart med mail kring smycken
  • Fröken Småland

Bara en sak till... Nif: du kan ju sälja Frogen helt naken för det finns nog folk ute i landet som har en Frog och flera klädslar. För dem kan det vara intressant att få två kompletta vagnar för en liten penning. Skulle tro att du kan få 1.500-2.000 för den naken och kan du sälja liggdel, sufflett, varukorg och åkpåse för kanske 500-700 så har du ju inte förlorat på vagnen Sittdelen är antagligen intressant på Tradera trots att den är defekt, många visade intresse då jag sydde en egen utifrån en slaktad.

Intressent på liggdel kan finnas (men inte jag)

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11