-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Ursäkta att jag i princip spyr ut inlägg här idag men jag måste ju "prata" av mig.
Det ser ut att bli ett vagnsbyte här på fredag. Himla spännande! Vi har iaf bestämt var och när så det ser ut att gå vägen. *nöjd* Det blir liksom två flugor i en smäll om man säger så, eller två flugor på smällen som min far alltid sa!Ni kommer att förstå sen.
Hoppas kunna visa bilder i helgen då. Är som vanligt lite hemlig tills allt gått i lås.
Vad gör ni i valborg gott folk? Vi ska som sagt upp till sthlm, äta middag med min mor och morfar och sedan kolla på brasa där vi brukade vara innan vi flyttade hit.Vi brukar vara hemmavid annars men nu tyckte maken att vi "skulle göra något" så vi bjöd in oss till mor min. *s*
-
Jag skall till tandläkaren på valborg ;-(
Min söndriga vagn finns det bilder på i BB nu
-
Japp, fr.S har rätt, jag har erfarenhet av både Quest och Techno. För oss fick Questen flytta vidare medan våran techno xt fortfarande är kvar. Technon föll mig mer i smaken för den är lite grövre, större hjul= rullar bättre på kullersten mm, bättre fjädring, helt liggläge medans Quest har viloläge, reälare suflett med mer finesser. Den var helt enkelt mer vagn och passade oss bättre. Jag köpte den när Z var 3 månader och vi var i England. Det som är så bra med maclaren är att den är så rymlig! *gillar*Riskiflickan skrev 2010-04-28 18:45:22 följande:Fr.S Tack för svar iaf.... vill ha en lätt vagn som tar liten plats å som har liggläge.... hittar inte så många sådana..... tyvärr den skall vara så smal det bara går på bredden ihopfälld.....
Fråga på om du har frågor eller funderingar.
-
Oj, att den kunde fastna så!!!zasata skrev 2010-04-28 20:42:53 följande:Jag skall till tandläkaren på valborg ;-( Min söndriga vagn finns det bilder på i BB nu
-
Ja, det skall den väl endå inte kunna?Kavat skrev 2010-04-28 20:57:52 följande:Oj, att den kunde fastna så!!!
utan måste ju vart gummit som inte suttit fast ordenligt?
-
Men herregud! Har aldrig sett något liknande!!!!zasata skrev 2010-04-28 20:42:53 följande:Jag skall till tandläkaren på valborg ;-(Min söndriga vagn finns det bilder på i BB nu
-
Nej inte jag heller kan jag säga, tänk om inte Leo suttit fast med alla rämmar?Lindadjo skrev 2010-04-28 21:07:12 följande:Men herregud! Har aldrig sett något liknande!!!!
-
jag har en "våråkpåse"/lekfilt som jag behöver få dit nya tryckknappar på, hur gör man?Fröken Småland skrev 2010-04-28 11:19:15 följande:Om man kan sätta dit tryckknappar så är det ju inte särskilt svårt att sy en egen klädsel. Måste lära mig det där med tryckknappar!Förresten så gick min symaskin sönder! Men jag blev arg på den och talade den tillrätta (läs: skruvade isär den och fäste en skruv inuti). Fröken Småland-Singer 1-0
-
oho NO! *håller för munnen* Hoppas ni kyrar på er pronto!!!Kavat skrev 2010-04-28 13:15:12 följande:Oh, my, vad ni skriver. Här fick lilleman magsjuka tidigt i morse och jag mår piss jag med, så vi får se vart det slutar... Undrar om länken funkar?! Det gäller att ligga i! sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs472.sn...vill se bild sen, på den du kammar hem och dem du spana inAsereht skrev 2010-04-28 17:43:04 följande:Nu har jag mailat på en massa annonser så håll tummarna för att jag får göra en bra affär. Inte för att jag har bråttom men när man hittar något av intresse måste man ju agera. Har två högintressanta på "listan". En av dem har återkommit och uttryckt intresse. Nu hoppas jag att hon ska ta steget fullt ut för då gör vi affärer. *s*Och japp jag är uttråkad, mitt roliga idag ahr varit räkningar och deklaration. Sånt blir man inte glad av!*drar efter andan*zasata skrev 2010-04-28 17:39:15 följande:Min Bee är sönder!!!
-
det var ett första aprilskämt tror jag mig minnas...passau skrev 2010-04-28 13:41:27 följande:men är det verkligen sant? inget 1:a april eller ngt?ungarna/ungen har ju samma kläder på alla kort...känns inte helt seriöst...