-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Låter ju som om Been är precis vad jag behöverFröken Småland skrev 2010-04-28 09:41:36 följande:Såld och såld... Jag gillade den inte för ett år sen för jag tyckte att han var för liten för att åka framåt då. Men nu tycker jag det är helt OK och han sitter som en gud i den och den är grym att köra. Så är man inte känslig för framåtvänt så är den perfekt som sommar/rese/allroundvagn. Cameleon är en riktigt lyxig barnvagn som håller hela vagntiden men som är överlägset bäst de första åren, därav att jag rekommenderar dig Bee. Och så en Cameleon sen till bebisen när den kommer
Hur är den på grus? det är det vi har här runt våra hus i föreningen...
Då får det heltenkelt bli en cam (förhoppningsvis) längre fram..
Camen bättre än gecko - frog? -
Nemas problemas!Lokatt skrev 2010-04-28 09:52:19 följande:men bee går ju att ha mot sig?? du går upp i ledning i kreativaledet här alltså? Kul att du kommit igång och sy! kliar det mer i overlock-köpar-tarmen nu än? prusse och ekorren, som ni sett har jag haft extremt med plugg, körkort sjukgymnast mm. så jag ber att få återkomma snart med mail kring smycken
Mailar du ang ide kring mitt T armband då?
Tror min "hemliga kompis" här på jobbet ska få sitt armband i valborgspresent, hade tänkt vänta med det till nästa månad då vi ska avslöja vilka vi är men jag kan inte hålla mig, hon kommer bli helt överlycklig. Återkommer om detta -
Om nif skulle få för sig för att sälja delar så vet jag en som är mkt intresserad av en ram!
-
Lokatt: Ja, Bee går att vända men det är inget fotstöd när man åker bakåt så jag tycker han sitter dåligt då. Och nej, ingen overlock på gång ännu men man vet aldrig
Hur gick det med matten?
Pruseluskan: Kolla in i Bugabootråden under FAQ i TS så står det lite om de olika modellerna. Jag gillar Frog bäst men Gecko är snyggast och Cameleon har mest valmöjligheter
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m51213267.html
Riskiflickan: Jag kom på nu att ingen svarade dig på din fråga om MacLarenDet beror nog mest på att inte så många av oss har någon. Jag har en Triumph som är den näst enklaste modellen med bara viloläge. Lindadjo har mer koll på Quest och Techno så hoppas hon hinner komma med lite feedback. Just nu är hon och jobbar vet jag dock. Miss Boring har en Techno men hon är ju för fin för att hänga här numera
*går tillbaka till mitt nya lilla syrum* -
oops... f´låt!
skyller på att jag nattat M för tupplur och sytt 2 mössor/hattar...
finns i bloggen snart, har även bilder på hur fin sängen blev i helgen! -
fanns en Gecko i gbg för 2000:- på blocket!
-
Någon som vet lite om brio. Själv har jag noll koll. Isf undrar jag om de där lösa happyklädslarna till sittdel möjligtvis skulle passa på en nova eller en duosittdel. Kan inte mdoellerna men nova var väl föregångare till happy har jag fått för mig. Novor kan man iaf hitta billiga men de har ju ofta så fula klädslar. *snobb*
-
nu är uppdateringen klar!
-
inte helt hundra men jag tror som du att nova är föreg. till happy...kan ha fel.Asereht skrev 2010-04-28 10:35:49 följande:Någon som vet lite om brio. Själv har jag noll koll. Isf undrar jag om de där lösa happyklädslarna till sittdel möjligtvis skulle passa på en nova eller en duosittdel. Kan inte mdoellerna men nova var väl föregångare till happy har jag fått för mig. Novor kan man iaf hitta billiga men de har ju ofta så fula klädslar. *snobb*
Rött är väll fint? *jagar Bee* -
ring brio-outleten i Osby och frågaAsereht skrev 2010-04-28 10:35:49 följande:Någon som vet lite om brio. Själv har jag noll koll. Isf undrar jag om de där lösa happyklädslarna till sittdel möjligtvis skulle passa på en nova eller en duosittdel. Kan inte mdoellerna men nova var väl föregångare till happy har jag fått för mig. Novor kan man iaf hitta billiga men de har ju ofta så fula klädslar. *snobb*
Tackar för paket fr.S!
alltid kul med oväntade och mkt trevliga paket!
TACK!