-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Precis vad jag tyckte men som min körkortslärare sa, man ska plugga teori paralellt hela tiden så att man är redo för båda. *suckar tungt*Lokatt skrev 2010-04-27 12:28:09 följande:kul! Han får börja hänga här så kan vi peppa varandra Jag hoppas få plats på en intensivkurs jag med. *nu drar jag verkligen*
-
Jag stavar ju så man blir mörkrädd!
-
Kattens plutt är fortfarande grön. Skulle inte hon iväg på moppen?
-
*ha ha* Eller så gör hon som jag och bara lämnarn datorn.Ekorrfamiljen skrev 2010-04-27 12:38:47 följande:Kattens plutt är fortfarande grön. Skulle inte hon iväg på moppen?
-
Förmodligen. Så kan jag inte göra eftersom jag har mobilt bredband på bärbara och annars delar jag dator med Vipera så jag loggar ut så att han åtminstone ska ha möjlighet att själv logga in på de sidor han besöker.
-
done!zasata skrev 2010-04-27 11:12:15 följande:Tjejer, (killar?)Kan ni inte rösta på Leo?www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=30...Asereht skrev 2010-04-27 11:17:39 följande:Great minds think alike heter det va.
-
sagt... och snart gjortFröken Småland skrev 2010-04-27 09:46:01 följande:Bee!!!!du tänkter (och handlar) så klokt så klokt!*kraaaaaam*Ekorrfamiljen skrev 2010-04-27 10:17:00 följande:Sarah: Trist att han inte går upp som han "ska" men jag hoppas att det vänder snart. Du behöver inte korta av ärmen, jag får vika och ev. tråckla upp den lite om det behövs. Ska du in till sta'n nåt i veckan?zasata: Tror som Frk S att det är brist på sömn och ev. mat. Äter du klokt nu? Det andra jag kan komma på är att du är för spänd i axlarna så att nerver kommer i kläm. Det märker jag om jag bär mycket på Vemund, sitter mycket vid datorn eller bara går och fryser. Blir jag för stel i axlarna så blir jag yr och armarna domnar. Fröken Småland: Symaskinsrum vill jag också ha!! Som du säger tar det tid och ork att dra fram maskinen varje gång. *Avundsjuk på Kavats superfina syhörna!!* Pruseluskan: Åh, Ge-Kås.. *avis* Vill dit igen! Man kan inte vara där för ofta! Hmm, kanske nästa gång jag åker till bästisen. Hon kommer förresten hit idag. Vi ska fira Vendels 4-årsdag.På tal om Vendel har varken öppna eller förskolechefen ringt, men det blir väl under dagen hoppas jag. Har lite dåligt samvete över att inte orka med, men det blev ju rätt mycket under graviditeten och nu allt med Vemund och så extra trotsig sork uppå det. Bättre att erkänna sina tillkortakommanden än att gå ensam och bära på allt tills det brister, tänker jag. Nu ska jag försöka få Vemund att somna om en stund. Han var klarvaken vid 8 och nu är han så tröttgnällig man kan vara, trots att han fått mat, torr blöja och snutte, napp o nalle..
-
sett den på T va?Pruseluskan skrev 2010-04-27 13:10:52 följande:sagt... och snart gjort du tänkter (och handlar) så klokt så klokt!*kraaaaaam*
inte min! -
Så har man varit duktig och organiserat om kldäer. Alla i strl 50-56 nedpakade igen och uppackat är allt i 62-68. Gissa vad jag upptäckte, jo det finns bara 4 bodys i strl 62! Så får det ju inte vara. Det finns åtminstone 10 i strl 68 men de är tokstora fortfarande. *grrr* Just den här storleken har jag sålt av mkt av vilket jag ju ångrar nu. Det mesta som finns är dessutom sommarkläder. *surar lite*
Så nu är jag p¨å bodyjakt. Letar febrilt på T då jag inte vill köpa större mängder nytt när de växer ur så fort. Men man kan ju inte sitta och köpa en och en, det blir ju tokdyrt med frakten. Försöker hitta bodypaket. Antar att det är dagens nöje.
-
jaa, håller lite koll ditåtpassau skrev 2010-04-27 13:18:42 följande:sett den på T va?inte min!
taack!