-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
vad är billigt där?passau skrev 2010-04-27 19:06:50 följande:*funderar på att våldgästa fr S, då d verkar vara billigt i Osby nu* (om man kollar T)
-
klädslar och hjul till brio, men långt som f-n från mig
-
ah men till vad och till vilket pris? en kompis mamma som bor 3 mil där i från.. hon skall kanske ner i helgen :Dpassau skrev 2010-04-27 21:29:11 följande:klädslar och hjul till brio, men långt som f-n från mig
-
kolla T och tror hon hette ondadockan kolla d...zasata skrev 2010-04-27 21:36:56 följande:ah men till vad och till vilket pris? en kompis mamma som bor 3 mil där i från.. hon skall kanske ner i helgen :D
-
tja... vill du beställa till mig så säg till
-
Vad synd! Jag sålde av massor av nästintill oanvända bodies med matchande byxor för noll och ingenting när Vemund vuxit ur sitt. Hade hellre givit det till dig..Asereht skrev 2010-04-27 13:20:20 följande:Så har man varit duktig och organiserat om kldäer. Alla i strl 50-56 nedpakade igen och uppackat är allt i 62-68. Gissa vad jag upptäckte, jo det finns bara 4 bodys i strl 62! Så får det ju inte vara. Det finns åtminstone 10 i strl 68 men de är tokstora fortfarande. *grrr* Just den här storleken har jag sålt av mkt av vilket jag ju ångrar nu. Det mesta som finns är dessutom sommarkläder. *surar lite*Så nu är jag p¨å bodyjakt. Letar febrilt på T då jag inte vill köpa större mängder nytt när de växer ur så fort. Men man kan ju inte sitta och köpa en och en, det blir ju tokdyrt med frakten. Försöker hitta bodypaket. Antar att det är dagens nöje.
-
Och så skulle jag säga att pedagogen (?) från öppna förskolan ringde i eftermiddags. Hon hade pratat med förskolechefen och vi ska träffa densamme på torsdag och göra upp om möte med henne. Där ska vi förhoppningsvis få lufta våra problem och ev. få utökade tider. *glad* Pedagogen hade även kontaktat bvc-psykologen som sa att vi är välkomna att kontakta honom så ska vi få hjälp. Hurra!
I rena glädjen och lättnaden nu har jag städat ur Viperas bil och sedan har jag rensat på byrån i sovrummet, sorterat kläder, tvättat blöjor och bäddat rent i lägenheten eftersom min bästis kommer inatt och ska stanna några dagar.Jag kommer säkert att få betala genom trötthet och ont i kroppen imorgon, men det är det värt.
Internet har förresten lagt av här hos Vipera så jag är glad att jag har tagit hit min bärbara.
-
När jag var ung så var det många av mina kompisar som hade a-traktor. Då hade de baslådor och diverse annat "bak" som fick agera baksäte, men som inte egentligen VAR ett baksäte. Baksäte i a-traktor gav tydligen rätt höga böter. En del var lite mer vågade och hade riktiga baksäten som skruvades bort vid ev. besiktningar.Asereht skrev 2010-04-27 20:50:05 följande:Dragläget är inte så svårt, det känner man ju. Och jag har alltså kört väldigt lite. Däremot ahr jag en tendels att släppa ojämt med koppling och gas så jag får lätt stopp när jag stannat och ska igång igen. Skitkul verkligen när msan står i en korsning med massa bilar som vill fram. *inte ett dugg stressande* Fickpakera har jag inte ens kommit i närheten av. *s*
Det är mycket möjligt att det finns fler varianter. Vet att epa-traktor i dess rätta bemärkelse är ngt annat än A-traktor, men vet inte skillnaderna. -
Det var rätt många epa-traktorer och moppar i vårt samhälle när jag var i den åldern, men jag hade så klart inget. Hade aldrig ens provkört en moppe, så det var lite läbbigt när jag skulle ta mc-kort. Jag var ju dessutom gravid med Daniel när jag körde upp, det kändes riktigt obehagligt. Men nu har jag kortet... fast jag kör inte så mycket mc ändå, hinner som inte med det riktigt, det är så mycket annat.
-
Jag vill också ha mc-kort! Fixade B-kortet när jag var 22 och det var sent i min umgängeskrets. Hade gärna velat ha moppe när jag var 15, men jag fick nöja mig med att åka bakpå bästisens coooola Yamaha DT50! (Eller var det hon som hade en Honda MT?)
*moppemaffian*