• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Asereht
    Lindadjo skrev 2010-04-28 08:19:17 följande:
    Var det någon som skulle göra sig av med sin bugaboo? Jag har för mig att jag har läst det? JAG vill inte köpa den, nejdå, jag är inte gravid än!!! (Men inboxa mig!)
    Inboxat.
    passau skrev 2010-04-28 08:25:16 följande:
    var inte d prus? Kan ha fel...
    Har prus en bugga, har jag missat det? Börjar känna mig förvirrad. *s*
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Lindadjo skrev 2010-04-28 08:39:58 följande:
    Jag avskydde att springa förr, men nånting har hänt med mig. Jag tycker det är jättehärligt nu Det är MIN stund, och att springa på terrängbanan är underbart. Igår var det så fint vänder oxå, fåglarna kvittrade och så många fina vårblommor i gläntorna. I en glänta var det fullt av blåa blommor och de såg nästan självlysande ut. Det var så fint. Jag gillar inte att springa med musik, som så många gör, det skulle förstöra hela grejen för mig. Att bara lyssna på fåglar, skogens ljud, mina steg och andningen... det är som yoga.... *drömmer mig bort... och längtar till nästa joggingrunda*
    Jag promenerar hellre men annars är jag helt på din linje. Det är så otroligt härligt att se hela naturen vakna till liv. Man känner riktigt hur kroppen fylls med ny energi och man känner sig mer tillfreds. Och när det gäller att lyssna på musik är jag helt på din linjre. Dessutom tycker jag det är obehagligt om man befinner sig i trafikerade trakter då man inte hör vad som händer.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2010-04-28 08:45:08 följande:
    Jag promenerar hellre men annars är jag helt på din linje. Det är så otroligt härligt att se hela naturen vakna till liv. Man känner riktigt hur kroppen fylls med ny energi och man känner sig mer tillfreds. Och när det gäller att lyssna på musik är jag helt på din linjre. Dessutom tycker jag det är obehagligt om man befinner sig i trafikerade trakter då man inte hör vad som händer.
    Ja, jag vet ju att vi är rätt lika du och jag när det gäller saker och ting så det är klart vi är lika här med
    2010 ska bli ett bra år!
  • Fröken Småland

Tjolahopp! Sådärja, nu har jag skrivit mail till Tele2:s VD, pressansvarig och försäljningschef *rullar ned skjortärmarna igen*

Lindadjo: Vad duktig du är som springer och vad kul det måste vara att faktiskt genuint gilla något som är nyttigt

Och nej; Pruseluskan har ingen Bugaboo *återställer ordningen*

• Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-04-28 08:42:37 följande:
    Inboxat. Har prus en bugga, har jag missat det? Börjar känna mig förvirrad. *s*
    nej du har inte missat det för det har jag ej....än *jagar lite Bee*
    Asereht skrev 2010-04-28 07:55:57 följande:
    Pruseluskan, glömde kommentera ditt svar till mig längre bak om vagnar. Tack för erbjudandet men jag har bestämt att jag ska hitta något inom hämtningsavstånd.
    hojta till om du ångrar dig är ju en vecka + kvar innan vi sticker neråt...
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-04-28 09:05:51 följande:
    Åh, har ni sett Traderas nya vinnarmail? *gillar massor*
    måste ha kommit nya idag?
  • Nifelheim

Oh usch blä. Jag vill köpa något NYTT Men först måste jag bli av med gammalt. Har en Carena Easy, en Emmaljunga tvilling softy, och hmm något mer var det som jag MÅSTE sälja. Kul att få in pengar, men jag är så fruktansvärt less på att sätta ut annonser och få en miljard svar, men ingen som faktiskt köper. *surar*

Dessutom vill jag ha en ny bilbarnstol. Och jag har inga peeeengar *gnällspik*

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Fröken Småland
    Pruseluskan skrev 2010-04-28 09:06:26 följande:
    Nej hon har ingen Bugga, rub it in my face bara *fnyser*
    *fniss* Det går att råda bot mot!
    Pruseluskan skrev 2010-04-28 09:06:52 följande:
    måste ha kommit nya idag?
    Jupp. Eller igår kväll egentligen fast mailet kom först idag.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11