• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Fröken Småland

Tror ni att det är för tidigt att lägga ut sommarkläder nu? Typ badbyxor, shorts osv. Vill gärna bli av med eländet och det kanske är fler än jag som är ute i god tid *hoppas*

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-04-28 11:58:53 följande:
    Tror ni att det är för tidigt att lägga ut sommarkläder nu? Typ badbyxor, shorts osv. Vill gärna bli av med eländet och det kanske är fler än jag som är ute i god tid *hoppas*
    Tror det börjar bli dags nu omman kollar på T.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-04-28 12:05:14 följande:
    Tror det börjar bli dags nu omman kollar på T.
    Skitbra, då skall jag ta mig i hampan och lägga ut en massa sånt. Tråkigt jobb men kul pengar
  • passau
    Kavat skrev 2010-04-28 13:15:12 följande:
    Oh, my, vad ni skriver. Här fick lilleman magsjuka tidigt i morse och jag mår piss jag med, så vi får se vart det slutar... Undrar om länken funkar?! Det gäller att ligga i! sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs472.sn...
    men är det verkligen sant? inget 1:a april eller ngt?
    ungarna/ungen har ju samma kläder på alla kort...

känns inte helt seriöst...
  • Asereht

Nu har jag mailat på en massa annonser så håll tummarna för att jag får göra en bra affär. Inte för att jag har bråttom men när man hittar något av intresse måste man ju agera.

Har två högintressanta på "listan". En av dem har återkommit och uttryckt intresse. Nu hoppas jag att hon ska ta steget fullt ut för då gör vi affärer. *s*

Och japp jag är uttråkad, mitt roliga idag ahr varit räkningar och deklaration. Sånt blir man inte glad av!

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11