-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Oj. Jag har ju två buggor också. Tyvärr är den ena i princip osäljbar i skicket den är i nu, och den andra har jag alldeles för mkt separationsångest ifrån, men hur smart är det att ha nästan 10 000 i bara vagnar (o delar till tidigare nämnda vagnar) som bara står o tar plats när man har dåligt med pengar.Nifelheim skrev 2010-04-28 09:11:02 följande:Oh usch blä. Jag vill köpa något NYTT Men först måste jag bli av med gammalt. Har en Carena Easy, en Emmaljunga tvilling softy, och hmm något mer var det som jag MÅSTE sälja. Kul att få in pengar, men jag är så fruktansvärt less på att sätta ut annonser och få en miljard svar, men ingen som faktiskt köper. *surar* Dessutom vill jag ha en ny bilbarnstol. Och jag har inga peeeengar *gnällspik*
-
Fröken Småland skrev 2010-04-28 09:01:40 följande:Duktiga du, tänk om jag hade lika mkt skinn på näsan!Tjolahopp! Sådärja, nu har jag skrivit mail till Tele2:s VD, pressansvarig och försäljningschef *rullar ned skjortärmarna igen*
Pruseluskan har ingen Bugaboo *återställer ordningen*
Det är bra att du återställer ordningen, jag blir ju aldeles förvirrad och tror att jag missat något så stort som en nyinskaffning! -
Sälj en av Buggorna vetja. Helst din Cameleon, ger massor av pengar och är lättsåld *peppar*Nifelheim skrev 2010-04-28 09:11:02 följande:Oh usch blä. Jag vill köpa något NYTT Men först måste jag bli av med gammalt. Har en Carena Easy, en Emmaljunga tvilling softy, och hmm något mer var det som jag MÅSTE sälja. Kul att få in pengar, men jag är så fruktansvärt less på att sätta ut annonser och få en miljard svar, men ingen som faktiskt köper. *surar*Dessutom vill jag ha en ny bilbarnstol. Och jag har inga peeeengar *gnällspik*
-
Inte än, har inte vunnit något idag. *s*Fröken Småland skrev 2010-04-28 09:05:51 följande:Åh, har ni sett Traderas nya vinnarmail? *gillar massor*
-
Äh, det är ju "bara" en vagn. När du någon gång får en bebis vill du ändå köpa en nyNifelheim skrev 2010-04-28 09:13:43 följande:Oj. Jag har ju två buggor också. Tyvärr är den ena i princip osäljbar i skicket den är i nu, och den andra har jag alldeles för mkt separationsångest ifrån, men hur smart är det att ha nästan 10 000 i bara vagnar (o delar till tidigare nämnda vagnar) som bara står o tar plats när man har dåligt med pengar.
Begagnade Cameleonvagnar finns det ju massor av på Blocket.
-
Same same, när jag bestämt mig för en ny ordning så vill jag att det ska hända grejor direkt. Skitirriterande på att vänta på att någon faktiskt nappar. Är lite trött på folk som ställer frågor och sedan inte går vidare. *blä*Nifelheim skrev 2010-04-28 09:11:02 följande:Oh usch blä. Jag vill köpa något NYTT Men först måste jag bli av med gammalt. Har en Carena Easy, en Emmaljunga tvilling softy, och hmm något mer var det som jag MÅSTE sälja. Kul att få in pengar, men jag är så fruktansvärt less på att sätta ut annonser och få en miljard svar, men ingen som faktiskt köper. *surar* Dessutom vill jag ha en ny bilbarnstol. Och jag har inga peeeengar *gnällspik*
-
Fröken Småland skrev 2010-04-28 09:16:15 följande:Äh, det är ju "bara" en vagn. När du någon gång får en bebis vill du ändå köpa en ny Begagnade Cameleonvagnar finns det ju massor av på Blocket.Fast jag är ju absolut mest fäst vid camen. Kommer jag verkligen vilja köpa en ny till nästa sen? Kommer jag få tag på något fynd då? Åh. Jag vet inte. Alltså frogen ska säljas, men den måste ju tyvärr lagas först. Tror det är svårt att få ut pengar för den med trasigt spänne. Men alltså, säljer jag camen ryker båda. Behåller förmodligen den blå basen dock för den ÄLSKAR jag. Har viss separationsångest från denimklädseln också, men den verkar ju ge rätt bra med pengar. (pengar är alltid en motivationsfaktor)Fröken Småland skrev 2010-04-28 09:14:25 följande:Sälj en av Buggorna vetja. Helst din Cameleon, ger massor av pengar och är lättsåld *peppar*
-
Äsch, jag sitter ju här och ljuger!
Det var ett "sålt objekt"-mail som jag fick, inte ett vinnarmail. Snyggt och bra är det i alla fall *muttrar något om att man åtminstone får lite för de snordyra auktionsavgifterna* -
Ja det är ju så seeegt att folk bara pratar men inte gör slag i sakenAsereht skrev 2010-04-28 09:16:17 följande:Same same, när jag bestämt mig för en ny ordning så vill jag att det ska hända grejor direkt. Skitirriterande på att vänta på att någon faktiskt nappar. Är lite trött på folk som ställer frågor och sedan inte går vidare. *blä*
-
förstår helt vad du menar... Har en affär som förhoppningsvis går i lås i eftermiddag, det är K som sköter den affären så man vet ju aldrigNifelheim skrev 2010-04-28 09:13:43 följande:Oj. Jag har ju två buggor också. Tyvärr är den ena i princip osäljbar i skicket den är i nu, och den andra har jag alldeles för mkt separationsångest ifrån, men hur smart är det att ha nästan 10 000 i bara vagnar (o delar till tidigare nämnda vagnar) som bara står o tar plats när man har dåligt med pengar.
Men av säkerligen 20mail där folk undrar om vagnen finns kvar så är det denna och en till som svarat efter det att jag svarat att Ja den finns kvar.en bra form av pansionspar om du frågar migNifelheim skrev 2010-04-28 09:13:43 följande:Oj. Jag har ju två buggor också. Tyvärr är den ena i princip osäljbar i skicket den är i nu, och den andra har jag alldeles för mkt separationsångest ifrån, men hur smart är det att ha nästan 10 000 i bara vagnar (o delar till tidigare nämnda vagnar) som bara står o tar plats när man har dåligt med pengar.ammen!!!Asereht skrev 2010-04-28 09:16:17 följande:Same same, när jag bestämt mig för en ny ordning så vill jag att det ska hända grejor direkt. Skitirriterande på att vänta på att någon faktiskt nappar. Är lite trött på folk som ställer frågor och sedan inte går vidare. *blä*