-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
näää tror den tar mer, på storken i Göteborg sa hon att personalen hade fått prov åka, och jag vet vad frökenS har gjort..Pruseluskan skrev 2010-04-28 21:54:42 följande:Men hurrenini bee-fans, tar den verkligen bara upp till 17kg?
-
zasata skrev 2010-04-28 21:57:15 följande:näää tror den tar mer, på storken i Göteborg sa hon att personalen hade fått prov åka, och jag vet vad frökenS har gjort..
tell me.....
Du spellar roll om man sattsar på 08 eller 09, dem är väll lika? var väll först nu 10's modell som ändrades? -
Ja, maclaren är paraplysulkysar! Fälls alltså ihop både på längd och bredd så att sägaPruseluskan skrev 2010-04-28 21:35:17 följande:men dem är mer av paraplysulkysar än bee'n?
-
Avslöjat vad????????????Pruseluskan skrev 2010-04-28 21:37:20 följande:när vi avslöjat oss :-P
-
jag tror det var något med chassit på dom också något som inte var så där jättebra. men fröken S har koll! eller BB trådenPruseluskan skrev 2010-04-28 21:59:11 följande:tell me..... Du spellar roll om man sattsar på 08 eller 09, dem är väll lika? var väll först nu 10's modell som ändrades?
-
våra hemliga kompisar på jobbet...Lindadjo skrev 2010-04-28 22:03:55 följande:Avslöjat vad????????????
-
då får man vänta snällt till imorgon då... för fröken sussar väll sött i sin säng nu.zasata skrev 2010-04-28 22:05:44 följande:jag tror det var något med chassit på dom också något som inte var så där jättebra. men fröken S har koll! eller BB tråden
Vad fick du pynta för din? -
Jag känner mig så konstig. Enligt uträkningar som jag gjort här på internet, så är min mest fertila tid nu mellan lördag 24:e och torsdag 29 april. Men ska det kännas så här? Molande värk typ? Mina ägglossningar brukar inte kännas så här och inte så här länge? jag har kännt av det i 2 dagar nu, men det är väl som vanligt annorlunda nu när det "fungerar som det ska" igen? Nä, det känns konstigt.
(nu vill jag då höra att jag säkert är gravid).
-
Jag tänkte det varPruseluskan skrev 2010-04-28 22:06:59 följande:våra hemliga kompisar på jobbet...
.
-
Du är säkert gravid! Ta ett test kvinna! ;)Lindadjo skrev 2010-04-28 22:11:53 följande:Jag känner mig så konstig. Enligt uträkningar som jag gjort här på internet, så är min mest fertila tid nu mellan lördag 24:e och torsdag 29 april. Men ska det kännas så här? Molande värk typ? Mina ägglossningar brukar inte kännas så här och inte så här länge? jag har kännt av det i 2 dagar nu, men det är väl som vanligt annorlunda nu när det "fungerar som det ska" igen? Nä, det känns konstigt. (nu vill jag då höra att jag säkert är gravid ).