-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Men det var ju det jag skrev! Argbigga!Lindadjo skrev 2010-04-28 22:11:53 följande:Jag känner mig så konstig. Enligt uträkningar som jag gjort här på internet, så är min mest fertila tid nu mellan lördag 24:e och torsdag 29 april. Men ska det kännas så här? Molande värk typ? Mina ägglossningar brukar inte kännas så här och inte så här länge? jag har kännt av det i 2 dagar nu, men det är väl som vanligt annorlunda nu när det "fungerar som det ska" igen? Nä, det känns konstigt. (nu vill jag då höra att jag säkert är gravid ).
-
Hahahaha
-
Ja men det låter ju som detLindadjo skrev 2010-04-28 22:11:53 följande:Jag känner mig så konstig. Enligt uträkningar som jag gjort här på internet, så är min mest fertila tid nu mellan lördag 24:e och torsdag 29 april. Men ska det kännas så här? Molande värk typ? Mina ägglossningar brukar inte kännas så här och inte så här länge? jag har kännt av det i 2 dagar nu, men det är väl som vanligt annorlunda nu när det "fungerar som det ska" igen? Nä, det känns konstigt. (nu vill jag då höra att jag säkert är gravid ).
oooho hoppas hoppas HOPPAS!!!!
Jag har gått en vecka över BIM men när jag tog testet på min BIM-dag förra onsdagen så var det inget, inte ens ett uns till svagtdärför vill jag inte ta ett nytt test eftersom jag INTE är gravid och jag vill så hemskt hemskt gärna vara det att jag nu drabbats av skendräktighet. Prutt....
meeen hoppas hoppas hoppas att du är -
står på kidzshoppen att det är upp till17kg, känns inte så mycket... undra vad tuvalinen väger...hmmmm...
Jag gillar den gammla/gamla (ordblind) suffletten och det höga sidokanterna ... -
Men nästan alla vagnar har 15 kg, maclaren tex har i europa 15 kg på sina vagnar, men precis likadana vagnar i usa är upp till 25 kg? Why? Jag tror att de bara sätter ut nånting, och extra lågt då för att vara på den säkra sidan. Visst håller de för mer. Och barn väger ju inte så mycket ändå. Min 6-åring väger ju 17 kg... han behöver ju knappast åka vagn längrePruseluskan skrev 2010-04-28 22:24:39 följande:står på kidzshoppen att det är upp till17kg, känns inte så mycket... undra vad tuvalinen väger...hmmmm...Jag gillar den gammla/gamla (ordblind) suffletten och det höga sidokanterna ...
4-åringen väger 20 kg, men visst håller vagnarna för honom oxå, fast han är rätt stor.
-
du har så rätt så rättLindadjo skrev 2010-04-28 22:30:50 följande:Men nästan alla vagnar har 15 kg, maclaren tex har i europa 15 kg på sina vagnar, men precis likadana vagnar i usa är upp till 25 kg? Why? Jag tror att de bara sätter ut nånting, och extra lågt då för att vara på den säkra sidan. Visst håller de för mer. Och barn väger ju inte så mycket ändå. Min 6-åring väger ju 17 kg... han behöver ju knappast åka vagn längre 4-åringen väger 20 kg, men visst håller vagnarna för honom oxå, fast han är rätt stor.
-
MEN!!! En vecka över!!!Pruseluskan skrev 2010-04-28 22:22:27 följande:Ja men det låter ju som det oooho hoppas hoppas HOPPAS!!!!Jag har gått en vecka över BIM men när jag tog testet på min BIM-dag förra onsdagen så var det inget, inte ens ett uns till svagt därför vill jag inte ta ett nytt test eftersom jag INTE är gravid och jag vill så hemskt hemskt gärna vara det att jag nu drabbats av skendräktighet. Prutt....meeen hoppas hoppas hoppas att du är
brukar du gå över? Testa igen då människa!!! Jag vet inte ens när jag har min BIM. Ingen aning, jag har bara haft en mens... och innan det var det 5 år sen. Jag minns inte vad jag har för menscykel. Jag får väl bara gå på känslan eller nånting. Fast nu är det ju ingen idé att testa, måste vänta i 2 veckor till minst.
-
Lindadjo skrev 2010-04-28 22:35:01 följande:MEN!!! En vecka över!!! brukar du gå över? Testa igen då människa!!! Jag vet inte ens när jag har min BIM. Ingen aning, jag har bara haft en mens... och innan det var det 5 år sen. Jag minns inte vad jag har för menscykel. Jag får väl bara gå på känslan eller nånting. Fast nu är det ju ingen idé att testa, måste vänta i 2 veckor till minst.
men jag törs inte, vill inte bli helt depp och ledsen igen... så länge inte motsattsen bevisas så tänker jag avvakta óch vänta mer, jag testade ju trotsallt på BIM dagen och vore jag grav så borde det ju ha visat sig då.... tyvärr...
brukade inte gå över, nu har jag ju bara haft en mens sedan MA:t så jag har inte så stor koll... kanske nått som är hel knas... nääää...
nu fryser jag och ät trött och för att inte börja deppa så går jag och lägger mig och drömmer billiga Bee's... om ni får span på någon till najsprajs - hojta! -
Beräknad befruktning: Beräknad graviditetslängd: Beräknad förlossning: Fattar inte hur det kan bli det här resultatet?!
Beräknad befruktning : 2010-04-27
Beräknad graviditetslängd: 2 veckor, 2 dagar
Beräknad förlossning: 2011-01-17
Hur kan man vara 2 veckor och 2 dagar gravid när man blev befruktad igår??? -
Oj, vad konstigt det blev..... nu går jag och lägger mig
Börjar 9.45 i morgon så vi ses på morgonen. Nattinatti