• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Lindadjo

Nu lämnar jag er, för nu börjar jag snart jobbet. Jobbar till halv 8 ikväll trisst, men det är ju röd lördag den här veckan så det blir ju en hel helg, nice!
    Jag kikar nog in i kväll.

Kan förresten meddela att jag inte har "ont" i magen längre, så det är nog inget, bara det vanliga östrogenkicken innan äl Nåja....

Ha en bra dag idag! Kram

2010 ska bli ett bra år!
  • Asereht

Jag har aldrig haft ömma bröst som gravid, första grav läckte de däremot runt halvtid men inte resterande fyra grav.

Jag har heller aldrig kräkts. Lätt illamående däremot. Värst sist, enda gången jag faktistk kunnat klaga på illamående. Halsbränna däremot både i början och slutet (och lite i mitten).

Annars har jag typ inga symptom förutom att mensen uteblir, mitt luktsinne blir som en hunds (kaffe luktar bajs, jag skojar inte!) och viktuppgång.

Det säkraste kortet här har varit luktsinnet. Slår aldrig fel! När jag tror att hunden skitit inne och det visar sig att maken kokar kaffe, då finns det skäl att oroa sig!

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2010-04-29 09:18:08 följande:
    Nu lämnar jag er, för nu börjar jag snart jobbet. Jobbar till halv 8 ikväll trisst, men det är ju röd lördag den här veckan så det blir ju en hel helg, nice!Jag kikar nog in i kväll.Kan förresten meddela att jag inte har "ont" i magen längre, så det är nog inget, bara det vanliga östrogenkicken innan äl Nåja.... Ha en bra dag idag! Kram
    men kanske, med T så kom och gick "växtvärken" så det kan vara...*hoppas*
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-04-29 09:19:00 följande:
    Jag har aldrig haft ömma bröst som gravid, första grav läckte de däremot runt halvtid men inte resterande fyra grav. Jag har heller aldrig kräkts. Lätt illamående däremot. Värst sist, enda gången jag faktistk kunnat klaga på illamående. Halsbränna däremot både i början och slutet (och lite i mitten). Annars har jag typ inga symptom förutom att mensen uteblir, mitt luktsinne blir som en hunds (kaffe luktar bajs, jag skojar inte!) och viktuppgång. Det säkraste kortet här har varit luktsinnet. Slår aldrig fel! När jag tror att hunden skitit inne och det visar sig att maken kokar kaffe, då finns det skäl att oroa sig!
  • Kavat
    Asereht skrev 2010-04-29 08:19:30 följande:
    Ska putsa vagn idag. Det innebär att jag inte vill ta ew:n till dagis idag i regnvädret. Så nu har jag ett dilemma. Jag har att välja på buggan och sjalen. Ingen känns ultimat i spöregn om man säger så. Just nu lutar det mot sjalen då jag kan ha paraply. Kommer inte överrens med buggans regnskydd och har inget annat hemma. *surar lite* Men lite bök kan det vara värt för på fredag har jag förmodligen nyordning och då finns det regnskydd hemma också. Nu måste jag tutta liten A som sitter här i sin stol och mer eller mindre käkar upp tröjärmen. *s* Sen ska jag in på Tradera och spana in happyklädslar.
    Läser ni inte vad hon skriver?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11