• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2010-04-29 08:19:30 följande:
    Ska putsa vagn idag. Det innebär att jag inte vill ta ew:n till dagis idag i regnvädret. Så nu har jag ett dilemma. Jag har att välja på buggan och sjalen. Ingen känns ultimat i spöregn om man säger så. Just nu lutar det mot sjalen då jag kan ha paraply. Kommer inte överrens med buggans regnskydd och har inget annat hemma. *surar lite*Men lite bök kan det vara värt för på fredag har jag förmodligen nyordning och då finns det regnskydd hemma också. Nu måste jag tutta liten A som sitter här i sin stol och mer eller mindre käkar upp tröjärmen. *s* Sen ska jag in på Tradera och spana in happyklädslar.
    Kan du inte hinta lite??? I min inbox om du vill
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2010-04-29 08:02:12 följande:
    Det är alltid värt det när man väl snusar bebbe *suckar längtansfullt*
    Tja... men jag är nog dum i huvudet ändå. Läste precis min graviddagbok från när jag väntade första, jag kom inte ihåg att det var såååå illa. Tydligen ville jag dö för att slippa ifrån illamåendet
    2010 ska bli ett bra år!
  • passau
    Lindadjo skrev 2010-04-29 08:28:51 följande:
    Tja... men jag är nog dum i huvudet ändå. Läste precis min graviddagbok från när jag väntade första, jag kom inte ihåg att det var såååå illa. Tydligen ville jag dö för att slippa ifrån illamåendet
    oj då...

tur man glömmer *L*

men d kanske d som e vitsen med hormonerna...
  • Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2010-04-29 08:27:41 följande:
    Kan du inte hinta lite??? I min inbox om du vill
    Äsch, hon skall byta sin EW mot en Teutonia. Hon är inte så hemlig som hon tror
  • Lindadjo
    passau skrev 2010-04-29 08:32:09 följande:
    oj då...tur man glömmer *L*men d kanske d som e vitsen med hormonerna...
    Måste vara det
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2010-04-29 08:33:27 följande:
    Aha... men hurdan T? *nyfiken i en strut*
    2010 ska bli ett bra år!
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-04-29 08:33:27 följande:
    Nope! Men det bränns.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2010-04-29 08:39:42 följande:
    Nope! Men det bränns.
    Du ska byta EWn mot nånting annat???
    2010 ska bli ett bra år!
  • Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2010-04-29 08:28:51 följande:
    Ja, jag satsade ju på en tredje även fast jag mådde konstant jätteilla till v 32 med lilleman *idiotförklarar mig själv*

Förresten gjorde han något kul igår. Jag har inte riktigt vant mig vid att ha en pojke med allt vad det innebär. Vi var och badade och satt på kanten och tittade på när Maja badade med sina kusiner. Han hade fått ett par helt nya badbyxor som var för stora och när han satt ned så ramlade paketet ut genom ena benet Tydligen satt han och klämde och kände lite väl mycket på grejorna så de *host* växte en hel del. Så tittade han på mig med panik i blicken -"Hjälp mamma!"
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2010-04-29 08:43:00 följande:
    Ja, jag satsade ju på en tredje även fast jag mådde konstant jätteilla till v 32 med lilleman *idiotförklarar mig själv*Förresten gjorde han något kul igår. Jag har inte riktigt vant mig vid att ha en pojke med allt vad det innebär. Vi var och badade och satt på kanten och tittade på när Maja badade med sina kusiner. Han hade fått ett par helt nya badbyxor som var för stora och när han satt ned så ramlade paketet ut genom ena benet Tydligen satt han och klämde och kände lite väl mycket på grejorna så de *host* växte en hel del. Så tittade han på mig med panik i blicken -"Hjälp mamma!"
    Hahaha... vad gulligt att han fick panik
    2010 ska bli ett bra år!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11