-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Den där panikgrejen känner jag igen.Fröken Småland skrev 2010-04-29 08:43:00 följande:Ja, jag satsade ju på en tredje även fast jag mådde konstant jätteilla till v 32 med lilleman *idiotförklarar mig själv* Förresten gjorde han något kul igår. Jag har inte riktigt vant mig vid att ha en pojke med allt vad det innebär. Vi var och badade och satt på kanten och tittade på när Maja badade med sina kusiner. Han hade fått ett par helt nya badbyxor som var för stora och när han satt ned så ramlade paketet ut genom ena benet Tydligen satt han och klämde och kände lite väl mycket på grejorna så de *host* växte en hel del. Så tittade han på mig med panik i blicken -"Hjälp mamma!"
-
Jag vet.... men eftersom jag ändå inte har några öma bröst (vilket jag hade med Tuva) och inte så mycket andra grav.symtom... så väntar jag. Eftersom ja upplevde att jag fick mig en redig depp och knäck... väntar i 1vecka till har den inte kommit då så får jag kanske leta efter den....Fröken Småland skrev 2010-04-29 07:09:48 följande:Lindadjo skrev 2010-04-29 07:40:26 följande:God morgon! Jag håller med Frk.S där Prus! Testa igen, det har gått länge nu. Bättre att veta oavsett resultat, istället för att gå och hoppas och fundera och vara nervös...När jag var gravid med Maja testade jag någon dag efter BM men det var negativt. Två veckor senare tvingade en kompis mig att testa igen då jag fick tårar i ögonen av smärtan av att brösten hoppade när jag skuttade nedför en trappa Jag tycker du skall testa igen. Så vet du och slipper hoppas om det inte är något *håller tummarna*
-
Jag gjorde ju 5 st med Leo! Så testa nu!!Pruseluskan skrev 2010-04-29 08:55:50 följande:Jag vet.... men eftersom jag ändå inte har några öma bröst (vilket jag hade med Tuva) och inte så mycket andra grav.symtom... så väntar jag. Eftersom ja upplevde att jag fick mig en redig depp och knäck... väntar i 1vecka till har den inte kommit då så får jag kanske leta efter den....
-
önskar god spanlyckaAsereht skrev 2010-04-29 08:19:30 följande:Ska putsa vagn idag. Det innebär att jag inte vill ta ew:n till dagis idag i regnvädret. Så nu har jag ett dilemma. Jag har att välja på buggan och sjalen. Ingen känns ultimat i spöregn om man säger så. Just nu lutar det mot sjalen då jag kan ha paraply. Kommer inte överrens med buggans regnskydd och har inget annat hemma. *surar lite*Men lite bök kan det vara värt för på fredag har jag förmodligen nyordning och då finns det regnskydd hemma också. Nu måste jag tutta liten A som sitter här i sin stol och mer eller mindre käkar upp tröjärmen. *s* Sen ska jag in på Tradera och spana in happyklädslar.
-
Fröken Småland skrev 2010-04-29 08:33:27 följande:Äsch, hon skall byta sin EW mot en Teutonia. Hon är inte så hemlig som hon tror
-
Fröken Småland skrev 2010-04-29 08:43:00 följande:Ja, jag satsade ju på en tredje även fast jag mådde konstant jätteilla till v 32 med lilleman *idiotförklarar mig själv*Förresten gjorde han något kul igår. Jag har inte riktigt vant mig vid att ha en pojke med allt vad det innebär. Vi var och badade och satt på kanten och tittade på när Maja badade med sina kusiner. Han hade fått ett par helt nya badbyxor som var för stora och när han satt ned så ramlade paketet ut genom ena benet Tydligen satt han och klämde och kände lite väl mycket på grejorna så de *host* växte en hel del. Så tittade han på mig med panik i blicken -"Hjälp mamma!"
det är den historien du ska dra när han kommer och presenterar sin flickvän längre fram...
-
om inget skett om en vecka så testar jag... promiszasata skrev 2010-04-29 08:58:41 följande:Jag gjorde ju 5 st med Leo! Så testa nu!!
-
Fast med andra graviditeten hade jag inga känningar i brösten alls, de blev inte ens störrePruseluskan skrev 2010-04-29 08:55:50 följande:Jag vet.... men eftersom jag ändå inte har några öma bröst (vilket jag hade med Tuva) och inte så mycket andra grav.symtom... så väntar jag. Eftersom ja upplevde att jag fick mig en redig depp och knäck... väntar i 1vecka till har den inte kommit då så får jag kanske leta efter den....
Jag skall inte tjata mer, jag hade bara velat veta säkert om det hade gällt mig själv. Lycka till! *hoppas i hemlighet ändå* -
Jag håller tummarnaPruseluskan skrev 2010-04-29 09:09:04 följande:om inget skett om en vecka så testar jag... promis
-
Fröken Småland skrev 2010-04-29 09:13:13 följande:Fast med andra graviditeten hade jag inga känningar i brösten alls, de blev inte ens större Jag skall inte tjata mer, jag hade bara velat veta säkert om det hade gällt mig själv. Lycka till! *hoppas i hemlighet ändå*