• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Lindadjo
    Pruseluskan skrev 2010-04-29 20:45:03 följande:
    Inge  här ifrån, kollade i kväll, ni påvärkade mig . Men fortfarande helt tomt i rutan .... dock ingen mens, men den kommer väll. Z, hur lång tid tog det innan Leo-testet visade poss? Jag har traskat över 8dagar...Jag kanske faktiskt aldrig mer blir gravid........
    Tomt i rutan? Vaddå tomt? Det ska väl inte vara tomt? Vad är det för test du har? Är det nånting i kontrollrutan då?
    2010 ska bli ett bra år!
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-04-29 21:33:43 följande:
    inget på dom vanliga. men clerablue digital stod gravid 10min efter det andra =/ (ja jag tog många... men kände ju på mig att det var ångot som inte stämde..) hur känner du dig?
    jag vet inte.... {#lang_emotions_undecided}
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2010-04-29 22:25:42 följande:
    Tomt i rutan? Vaddå tomt? Det ska väl inte vara tomt? Vad är det för test du har? Är det nånting i kontrollrutan då?
    ja kontrollrutan har sträck, apotekets egna....
  • Asereht
    Kavat skrev 2010-04-29 20:29:01 följande:
    Angående gravsymptom. Ömma bröst har nästan som första tecken och så växer de. Halsbränna får jag nu om jag dricker te! Men kaffe går bra... Konstigt nog. Vet inte om det har med vad man äter till, om man äter något till kanske.. För kaffe dricker jag direkt efter maten. Te kan jag ju ta en kopp när som, men nu blir det typ aldrig tyvärr. Annars så mår jag toppen! Hoppas också på en massa här i tråden.
    Jag är så tacksam att jag sluppit ömma tuttar och att de inte växt mer. Jag har gått från b-kupa till DD/E-kupa sedan jag väntade första barnet. Men sedan trean har brösten varit konstanta i strl om man säger så. Te dricker jag för jämnan! utom i början av den här grav då jag fick avsmak för varma drycker, kan ju iofs bero på att det var sommar och varmt. Jag levde på kolsyrat vatten och citronvatten. Behovet av te kom tillbaka igen framåt sensommaren.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-04-29 20:42:55 följande:
    aaahaaa.... kanske någon som är lite extra happy imorgon kväll?
    Jag hoppas det.
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-04-30 07:48:06 följande:
    Pruseluskan: Alla tester skall ju visa något i rutan, annars har testet misslyckats.
    alltså... det visar ju i kontrollrutan, där blir det ett klart blått streck. Har för mig att tom ruta stod för ej gravid på apotekets egna grav-test. Slängde förpackning med manuall förra testet (2pack) för jag blev så pisst moget!
  • Fröken Småland
    Pruseluskan skrev 2010-04-30 07:57:31 följande:
    alltså... det visar ju i kontrollrutan, där blir det ett klart blått streck. Har för mig att tom ruta stod för ej gravid på apotekets egna grav-test. Slängde förpackning med manuall förra testet (2pack) för jag blev så pisst moget!
    Ja, men då stämmer det nog med negativt tyvärr Annars brukar ju många test ha ett streck för neg och två för pos eller om det är tvärtom.
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-04-30 07:57:31 följande:
    Kroppen är märklig, kanske behöver den lite mer tid på sig för att vara mottaglig igen. Snart tar det ska du se. *pepp*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11