Inlägg från: Nemia noj |Visa alla inlägg
  • Nemia noj

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-09-15 14:56:07 följande:
    Vi har också sånt där lättviktschassi har jag förstått. Jag har ju int eköpt vagnen ny i butik utan bytte vagn med en tjej och då var denna använd 3 mån. Men sittdelen står fin och oanvänd i garderoben. Vagnen är lätt, lättkörd och jäkligt smidig och rejäl för att vara fyrhjuling. Jag gillar den faktiskt mycket. Har en röd sittdel + att jag köpt till en kamel (konjaksfärgad) och en royal blue.

Jag lyfter hela vagnen utan problem när den ska in i bilen. Lite otympligt är det ju men det är det ju oavsett när man lyfter en uppfälld vagn rakt upp och ned.
    Vi köpte vår ny 07 då fanns bara gamla hederliga tunga kompakt chassit, lättvikts kompakta chassit kom 08. Jag prata med babyproffsen hösten 08 om att köpa ett lättvikts istället men då skulle jag ge 3600 kr för de nytt o de ville jag INTE.
  • Nemia noj
    Pruseluskan skrev 2010-09-15 19:13:00 följande:
    Idag mina vänner, IDAG F I R A R VI!!!!!!! För idag koma BREVET på posten (Brevet med stort B)
    Hallelulja! Och tack för allt stöd, pepp och love talk!!!!

(Vart tusan håller Frk S hus, hon måste ju vara här och fira med oss!!!)

Skål
    GRATTIS
  • Nemia noj

AHHHH Jag kryper snart ur kläderna och vrider mig trettielva gånger om... Jag har maila på en annons som jag VILL HA... Och de fanns så klart inget tel nr i annonsen, så nu sitter ja på nålaro väntar på svar eller att dom ringer upp, skrev med mitt nr och att dom fick ringa omg när som.
    Hoppas dom ringer SNART.... Hatar att vänta på någe gott..

• Nemia noj
    Angel Gbg skrev 2010-09-15 20:57:18 följande:
    Men föresten vet ni vad det innebär tjejer???? Vi får en trådbebis via webcam =) Nu opererar vi in en cam på Prus så vi inte sviks denna gång också. Prus när är bf?
    Hmm... jag undrar ja om de var så bra ide o plocka ur staven om denna lösning ska bli standard i tråden hehe
  • Nemia noj

BTW min sambo var ju bara för rolig här om kvällen, (uräkta snuskiga samtalsämnet) men han kom hem typ 8 på kvällen o de första han säger när han kommer in genom dörren typ är ska vi gå o tillvärka en Elvis.. Efter tillvärkandet så ger han mig en befallning * Nu ligger du kvar där med benen i vädret så du inte spiller ut någon Elvis* Sen går han... Oskyldig Dagen efter så ringer han från jobbet på fm, och frågar * tror du de blivit en Elvis nu?? * Och jag svarar så klart hur ska jag veta de 8 timmar senare??? då får jag bara till svar, de vet väl alla kvinnor... Som om de e standard för kvinnor att veta 8 timmar senare att man e gravid   

Ja jag vet, han e klockren och helt jäkla galen, hur kan man låta bli att älska han hahaha.

• Nemia noj
    Pruseluskan skrev 2010-09-15 21:08:19 följande:
    Bra priser på rubbet ju - www.blocket.se/gotland/Bugaboo__Urban_jungle_...
    Japp Jag har köpt Buggan och ska hämta den i morgon om allt går som det ska Det var annonsen som jag var så nervös för, men han lovade hålla den tills i morgon, för han orkade inte med besök nu. Hur kan de vara... En annan skulle väl åka kl 3 på natten bara för en vagn haha
  • Nemia noj
    Lokatt skrev 2010-09-15 21:12:14 följande:
    om nån gotlänning vill handla åt mig och skicka får ni en puss eller tja ni fattar, jag blir glad!
    Vad är du ute efter jag ska dit i morgon. Eller inte jag men min pappa. Jag kan ju alltid hämta de du vill ha o skicka de om du bara ordnar upp betalningen först. Tyvärr har jag inte pengar till fler än en. Igentligen inte en ens för de blev sambon som fick betala. Men jag kan alltid skicka o dona med de om du ordnar de praktiska.
  • Nemia noj
    Pruseluskan skrev 2010-09-15 21:15:22 följande:
    ja då förstår jag din iver, snygg blå som tusan!
    Lokatt skrev 2010-09-15 21:12:14 följande:
    om nån gotlänning vill handla åt mig och skicka får ni en puss eller tja ni fattar, jag blir glad!
    Ja men visst, jag har jagat bugga länge nu, men inte hittat en enda i min prisklass som man hinner titta på ens innan någon annan nappar den. Och så den här jäkla frakten till Gotland. Ibland e de inge kul o bo på en ö.
    Men nu e jag glad Den var billig även så jag skulle behövt fixa frakt, men nu e den 2 mil ifrån mig

Jag HATAR flugor de e konstaterat nu, och hur fanken kan de finnas flugor nu, borde dom inte sova i de här jäkla vädret, de svärmar med flugor inne, och jag blir galen.. Någon som vill ha några jag kan fånga dom o skicka dom gratis med posten!!!
  • Nemia noj
    Angel Gbg skrev 2010-09-15 21:21:12 följande:
    Ha ha ha ja du... det är fullt möjligt om du frågar mig =)
    Hehe ja nu e de ju försent o tänka om iaf, plocka ju staven den 9/9. Och Elvis e efterlängtad så de får väl bli web cam om så måstes Solig
  • Nemia noj

Hehe. Iofs skulle man nog kunna stå ut med ett så här härligt gäng som doula påförlossningen, så länge de e webcam o inte live, blir nog lite trångt i rummet live..

Nu ska jag nanna kudde, och drömma om Elvis

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11