Inlägg från: Nemia noj |Visa alla inlägg
  • Nemia noj

K*B*N, pratar del 11

sarahl skrev 2010-09-13 18:36:52 följande:
    fy dig Nemia så du knep den alltså? Jaja det är som vanligt då!!!!
    Va? har du spanat på en scooter?
  • Nemia noj
    Fröken Småland skrev 2010-09-13 18:13:46 följande:
    Det är nog jag som bor närmast och jag har ca 10 mil dit... I vanliga fall åker vi en del till Halmstad då vi har lägenhet där men den är uthyrd för tillfället så jag kommer inte dit de närmaste månaderna.
    Ahh men då kanske min man hinner hämta den innan, jag får se. Kan jag höra av mig till dig om han inte hinner i tid?
  • Nemia noj
    Fröken Småland skrev 2010-09-13 18:52:09 följande:
    Tja, det lär ju inte bli förrän tidigast julskyltningen och det förutsätter att vi har plats i bilen och att det ligger någorlunda på vägen. I så fall skall jag överväga saken

Vadå Scooter förresten? Jag fick en Scooter av en kompis idag som jag skall försöka sälja men den har ett skevt hjul och jag vet inte ännu hur schysst klädseln är, skall tvätta den till helgen när jag är hemma igen.
    De e en scooter i typ gray apple eller vad färgen heter, grå lime.
  • Nemia noj

Jag har haft ett helt gäng med scooter.

Just nu har jag:
    * Scooter 09 i pro lime, underbar och EJ gnisslig.
    * en 07a i sport carbon eller va färgen hette, (silver/svart)
    * och denna nu då som jag tror kom 08 gray/Apple

innan har jag haft
    * 09 i pro lime, gnisslig och sliten.
    * sport carbon 07
    * ruby red 06
    * grön/mörkgrön 06
    * beigh -05
    * beigh (igen) -05
    * limited edition 08 va heten den happy/endless summer
    * soft pink 07

Har även ett naket chassi i källaren -09

• Nemia noj
    Pruseluskan skrev 2010-09-13 19:46:55 följande:
    Skulle jag mot förmodan ha en Scooter så ska det vara den klarröda 10 eller pro forest 09
    Åhh pro forest e jätte fin. Skulle kunna tänka mig PP Lime oxå 2011an. Har ju en pro lime, men av -10 vagnarna hitta jag ingen direkt färg som jag gilla så. Fast -10 vagnarnas limited edition e fin. Även 09ans.
  • Nemia noj
    passau skrev 2010-09-13 20:44:40 följande:
    Ibland hade d vart skönt att va ihop med en tjej... Liten M skrek hysteriskt fö r hon ville inte sova. Maken stog nere å pratade med grannen men sket även i S som inte kan öppna grinden... När han kom upp frågade jag om han inte hörde?! Jo, men du ropade ju inte på mig! -idiot!!!
    känner igen de där...
  • Nemia noj

Här e fler med höst snörvel o feber, förstår inte att man inte kan slippa de ens i bliand. Tur är så e barnen relativt friska ÄN. Men jag har ju legat med feber ( eller legat var väl o ta i) men gått med feber i 3 dagar nu, och hosta som sitter nere i lungorna. Jag e så sjukt kass på att ta min medicin i tid o otid, så när de väl börjar användas e de ju redan försent.
    Har vart på g till akuten 2 gånger nu. Blää... Men envis som man e..

O inte nog med de som om förkylning inte räcker så har karn vart på bästa humör i helgen PMS varning från fredag till söndag. Vet inte om han sympati surar när jag har ägglosning/mens/pms eller allmänt svid humör bara, men jobbig e han i de läget..

men men

• Nemia noj
    sarahl skrev 2010-09-14 07:02:35 följande:
    Nemia- nu ligger ju "din" scooter ute på tradera igen fast med högre köp nu pris! Vad hände?
    ääum.. vet inte?... ska kika..
  • Nemia noj
    sarahl skrev 2010-09-14 07:02:35 följande:
    Nemia- nu ligger ju "din" scooter ute på tradera igen fast med högre köp nu pris! Vad hände?
    Hade fått mail sent igår, hon påstår att hon inte lagt med åkpåsen i auktionen och att hon tänkte lägga ut den igen med åkpåsen ingår. Men mig veta att åkpåsen stod som ingående tillbehör i förra auktionen jag buda på oxå.... http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=118384628 gamla auktionen.

En av dom nya auktionerna: http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=118513023
    hon har dessutom lagt ut den 2 gånger: http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=118513536

Jag tror inte jag tänker fullfölja denna auktion, hon verkar inte riktigt redig...Hon har dessutom fått negativt omdöme som TOTALT OSÄRIÖS..
  • Nemia noj
    Asereht skrev 2010-09-15 14:09:04 följande:
     :-O

Tänk om jag had ekunnat shoppa ny vagn varje månad....*drömmer*

Och tänk att det finns folk som är ointresserade av vagnar och tillbehör! Tyst
    Trinis skrev 2010-09-15 13:10:46 följande:
    Inte bara här inne kan jag säga, känner ingen som har haft samma barnvagn i två år , det har hellre inget med att göra att jag inte har velat lägga pengar på en ny vagn bara att jag inte ser hur jag ska hitta en bättre, jag älskar min vagn, dock skulle jag vilja byta klädsel på den, är lite trött på den jag har.
    Hade en röd som liggdel och nu en svart, är trött på den så kommer det en til vill jag byta klädsel, men inte vagn
    Jag har en Happy nu och jag gilalr den faktiskt väldigt mycket. Jag har rekordfå vagnar numer med mina två och en halv. *s* Men nöffe är ju bara 7 månader, det hinns nog med något psykbryt och tokbyt innan jag är klar. Fast jag har så smått gått över till tillbehör. Letar en glad åkpåse, gärna gul för lagom peng. Jag har ju bara fyra redan, det räcker ju inte.....
    Vi köpte en helt ny Happy 07 när dom kom ut på marknaden, sa redan innan dom släpptes att ensådan skulle vi bara ha till lilla grodan, och sagt o gjort blev de en lime grön sittdel på kompakt chassi, liggdelen valde vi (läs JAG) en babyblå, för jag ville ju ha en pojk, men mannen sa att de var en rosa de skulle vara för de bidde ingen sork, så efter UL på tittut så fick vi snllt ringa och byta färg på liggkorgen till ljusrosa men när lill grodan föddes såle jag den ljus rosa och köpte en ny i fuxia. Men jag har ALDRIG tyckt om vagnen, tycker den e stor o tung o klumpig att köra och inte alls min smak. Så¨den har vi väl anbvänt max 4 månad  ihop räknat allt som allt... Snacka om dålig affär
    Men jag älskar den annars, så jag är inte inne på att sälja den.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11