Hej hej tråden. Inte visat mig på ett tag, har vart för mycket med allt här och stundvis utan internet. Den 3dje bär de av med flytten, fick en jättefin lägenhet så ja längtar som F.. Tjejerna vet om flytten nu osså, dom pratar om den hela dagarna. 
Min stora tjej flyttar dock ti sin pappa i Hudiksvall, känns INTE skoj,. Men för hennes skull e ja glad om de fungerar bra, hon har de inge bra i skolan här, lite mobbad och svårt med kompisar, så hon börjar ny skola till våren. Hon åker från oss nu på söndag, sen ser jag inte henne förrens sportlovet i vår. Känns skit jobbigt. 
Många som verka ska ha bebis nu Grattis
Min vänninan är gravid, hon skulle ha bebis i April -11. Men efter UL förra veckan, blev Bm orolig hon kunde inte se hjärtat klokt de såg ut som tarmarna o magsäcken låg ivägen, så hon fick remiss till sjukhus på fastlandet, och där fick dom veta att bebisen har missbildningar på lungerna, så nu måste dom avbryta graviditetn. Känns så jäkla orättvist och till Jul o allt. De måste vara de värsta man kan tänka sig som gravid, jag vet själv hur orolig jag vart under mina 3 grav, att man ska få mf eller att något skulle vara fel. Jäkla skit,. 
Mycket som händer nu, men ska försöka visa mig lite oftare iaf