Angel Gbg skrev 2010-10-22 11:53:22 följande:
Om det är problem till denna grad så blir jag så ilsken att jag väldans snart erbjuder mig att föra din talan som allergikonsult. Jag får lust att utsätta dom för ett mycket elakt litet experiment som jag kommit på och helt enkelt diskutera med dom om dom verkligen är medveten om att dom genom sitt slarv riskerar livet på allergiska barn. Vill du ha hjälp så säg till, jag debiterar ännu inte som inte Skatteverket kommit igång helt med organisationsnr osv men f*n jag kan bara inte hålla käften när denna nonchalans och ignorans sker
Vi är inte dom enda som har problem med de dagiset, kompisen son är allergisk mot röda saker, allt som är rött färgämne i etc. Ändå ger dom han röd paprika ena dagen, och röd saft andra dagen. Han får heller inte äta äpplen, men ändå får han de titt som tätt. Han blir inte döds sjuk av de, men han blir ju knall röd prickig i hela ansiktet o kliar sönder sig. Dom sa sist hon gick på dom om de, att de var nog bara för de började bli kallt ute som han blev prickig.
Vår lilla groda på 3½ år sätter dom blöja på bara för hon e så lös så hon inte hinner på toa säger dom,men här hemma hinner hon på toa 99% av alla gånger även när de rinner ur henne, men dom skyller bara ifrån sig.. Så jäkla trött e ja på detta.