Ekorrfamiljen skrev 2011-02-20 19:20:40 följande:
Najj hiuuuh! Jag hatar allt som har med vatten att göra hemmavid. EN stark anledning till att jag vill flytta härifrån är ju dammen på baksidan. Ett av de andra husen vi tittade på hade vatten i ett skåp (!) nere i källaren. Fatta min ångest om någon av ungarna öppnar det skåpet och trillar ner i vattnet.

Har hittat andra jättefina hus på nätet, men de går fetbort om de har pool eller damm i trädgården. *hyperventilerar*
Kan du inte börja baby och mini simma med pojkarna, jag gick ju med tjejerna på baby, mini simmet från Novah var 6 månader, och jag är evigt tacksam för att vi kasta bort dom pengarna på de, för 2 år sen ca trilla Naomi i en damm och hon lyckades själv ta sig till ytan och hålla fast i kanten som dom fått lära sig på babysimmet, hon var heller inte panikslagen när hon låg i vattnet. Men blev såklart rädd o ledsen när hon kom upp. Hade vi inte gått baby sim så tror ja inte hon hade tagit sig till kanten själv o då vet jag inte hur de hade gått
Hej tråden föresten. Har vart så mycket på sistone med allt. Sen åkte ja på halsfluss o över 40 graders feber, skit skoj...

Sådana stunder man hade uppskattat att man var 2, men men de var bara pina sig igenom o försöka underhålla barnen ändå.
Fundera lite på sälja Novahs EL scooter -09 i pro lime. Va kan man sätta ut den till för pris. Jag gav 2500 ca med fotsack. Och vi har knappt använt den, den har mest stått. Har 2 fotsack i pro lime plus en åkpåse i ruby red och regn skydd.