Inlägg från: Nemia noj |Visa alla inlägg
  • Nemia noj

K*B*N, pratar del 11

Våran kvällsmat som kom vid 7 i morse... Ca 45 cm lång och fet som bara den Men de värsta av allt var att den blev riktigt god oxå, ungarna åt som hästar

Vet inte riktigt färgerna på liggdelen är inte riktigt så lila betonade som kameran ville få de utan mer vinröd/lila.
    Men annars e jag väldigt nöjd, under all smuts och skit, fans en jätte fin vagn, hel (numera ren) och inge solblekt.
    Och den skulle kastas
  • Nemia noj
    Nemia noj skrev 2010-08-27 21:46:03 följande:
    Våran kvällsmat som kom vid 7 i morse... Ca 45 cm lång och fet som bara den Men de värsta av allt var att den blev riktigt god oxå, ungarna åt som hästar

Vet inte riktigt färgerna på liggdelen är inte riktigt så lila betonade som kameran ville få de utan mer vinröd/lila.
    Men annars e jag väldigt nöjd, under all smuts och skit, fans en jätte fin vagn, hel (numera ren) och inge solblekt.
    Och den skulle kastas
    Såg att ja missa lite, med HEL mena jag liggdelen då alltså, inte gummiband, o chassi. Chassit e allt annat än helt o fint
  • Nemia noj

Fisken var en "sutare" klassas som mycket god matfisk, men inte så känd på fiskmarknaden. Och god var den

Ja jag blev super nöjd med liggdelen, med tanke på före bilderna och efter reslutattet

• Nemia noj

God morgon..

Här e en till som vaknat upp efter en trevlig kväll på bonddansen Dock sluta min kväll i att ta hand om min underbara kusin som inte var allt för underbar just på små timmarna så där när intaget var bra över hennes gräns. Men men
    Har dessutom dela säng (läs madrass på golvet) med min man och vår vita shäfer på 40 kg... De var trångt o varmt, och när Meya gick siin väg vart de kallt. Aldrig e man nöjd

Zasata:  Va fick du ge för buggan? Har vart inne på en bugga själv men nee. Har inte den ekonomin än. Camens klädsel ska väl passa froggen oxå om jag inte minst fel.

• Nemia noj

Fu sjutton va ja känner mig Off, grinig, tjurig och trött inkl allt annat som har med sluta röka att göra.. Bläää... Men nu ska de fanken bli gjort Den 9/9 kl 9 ryker staven i armen o bebisverkstaden ska dra igång på nytt
    Har typ somna innan 21 varje kväll nu o sovit som död igenom hela natten, maken har typ fått släpa mig ur sängen på morgonen för ja ska hinna lämna stora vid skol taxin.. Hur kan man bli så trött, ja som brukar vara för pigg o vaken jämnt går som en dimma hela dagarna igenom.

Har inte orka läsa tillbaka typ 10-13 sidor, så har de hänt någe kul får ni informera mig

• Nemia noj
    Fröken Småland skrev 2010-09-02 07:33:38 följande:
    Heja Nemia, det är svårt att sluta röka. Hur många barn har ni nu?
    De springer runt 4 barn i detta hus, 3 som jag är skyldig till Oskyldig Men mannens sorken har vi typ aldrig längre, han e tonåring och allt som inte har med datorer o tv spel att göra är SKIT tråkigt. Och eftersom vi inte har varken de ena eller de andra som är NYTT nog för han så är det inte intressant att komma hit ..
  • Nemia noj
    Ekorrfamiljen skrev 2010-09-01 21:17:16 följande:

Nemia: Vad roligt!! Men ska du inte se till att lägga på dig några kilo först så bebisen har nåt att ta av? Drömmer Du kan få sisådär en 10-15 av mig!! Lycka till i verkstan!!

Jo du får gärna dela med dig dehar jag ju redan sagt Iaf så taxöronen blir normala bröst och ändan e fast nog att sitta på så man slipper blåmärken av benen haha
    Fast jag har nog ökat något gram i vikt sen jag fick magkatarrs medicinen, känner mig bra mycke hungrigare och snaskar på allt hela tiden, och de gör det ju inte bättre av att försöka sluta röka då äter man ju till o med soffdynor om man fick... HEhe
  • Nemia noj
    Asereht skrev 2010-09-02 12:42:44 följande:
    Hojta till om ni ser en duette, dubbel rio eller dubbel kimi någonstans är ni snälla!
    Jag har duette o dubbel rio samt kimi i vilket syfte letar du
    ?
  • Nemia noj
    Asereht skrev 2010-09-02 13:28:04 följande:
    *s* Att köpa för att köra trötta barn i. Har haft en Duette och en Rio tidigare och jag gillar modellerna.
    Ahh, men jag kan kika vilket skick dom är i, och skicka över bilder på IB om du e nyfiken. duetten är jag nog ganska frälst i ännu, o kimin oxå lite så där. men rion kan jag sälja.
  • Nemia noj

Är det någon här inne som bor eller ska till sthlm, som skulle kunna hämta 2 barnvagnar åt mig och förvara dom tills min pappa eller sambo åker över till sthlm. Dom brukar vara över flera gånger i veckan men just nu bara för man har något som ska hämtas så har dom fått MASSOR att göra här nere.
    Pappa har del i lägenhet i sthlm om det skulle vara problem med plats förvaring så kan man ösa in vagnarna där i nödfall. SNÄLLA ??

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11