Inlägg från: Nemia noj |Visa alla inlägg
  • Nemia noj

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-09-02 20:22:23 följande:
    Mkp fanns inte som alternativ. Pga min "höga" ålder så erbjöds vi fvp på rutin så det var "take it or leave it" typ. Ville vi göra någon annan form av prov så fick vi söka privat och det fanns det inte tid till. Allt ska ju ske inom en viss tidsram.

Jag kan skriva lite mer ingående imorgon fm i ib. *kramar*
    Va då höga ålder de är väl ingen i tråden som är en dag över 26 Cool

Har aldrig tyckt en läkartid vart så långt borta som nu när staven ska ut, fy sjutton va ja längtra, o så fort man hör/ser någon gravid så smälter man av avund.. Nog för jag alltid är bebis sjuk, men detta tar väl ändå priset
  • Nemia noj

Nu har jag uppdaterat hemsidan med Emmaljunga rondo projektet för dom nyfikna

www.nemia.se under bilder.

• Nemia noj
    Lindadjo skrev 2010-09-03 10:32:13 följande:
    Wow! Du kan ju trolla!!!!!!!! Mycket imponerande!!!!
    Tack Skäms Det gick åt nästan 30 timmars arbete på den oxå, o den ska ännu sys på ett ställe till, sittplattan ska i ny och hela chassit ska puttsas med autosol.
  • Nemia noj
    Kavat skrev 2010-09-03 17:38:58 följande:
    Nice!
    Hur tvättade du liggdelen och hur torkade du den sen? Jag har inte vågat...
    Jag dursch den och skrubba med diskborste o tvättmedel. Botten innuti tvätta jag med borsten o diskmedel. Sen durcha jag av den från all tvål, torka botten med en disktrasa och ställde den upp o ner  badkaret första dygnet för torkning sen bärde jag den vidare upp i finrummet som är varmaste rummet i huset så fick den torka där, tog nästan 3 dagar att få den torr, men botten höll, och fin blev den
  • Nemia noj
    Pruseluskan skrev 2010-09-04 15:38:32 följande:
    klämde på en turkos po.p overall idag, I like.... men T bara "Nääääääääääääj lill ha jöd" sååå red it is! Klok unge det där....

Någon i behvov av tunn vinter jacka 128 mörkblå po.p utan luva ?
    Jag kan vara intresserad av den, kan du fixa en bild? Va ska du ha för den?
  • Nemia noj

Var på barnmarknaden idag, den som Madde och Sarah var med o sålde på, och tror nog jag får säga att jag fynda.. 33 plagg blandat nattlinnen, pyamas, t-tröjor, byxor, leggins, heldressar, regnställ etc, masor av bamse, hello kitty, o hästar, samt PoP, och 1 par nya gympadojor med supersonic, 1 par gummistövlar och 1 par rådis vinter kängor för 545 kr
  • Nemia noj
    zasata skrev 2010-09-05 07:50:50 följande:
    tips på något man kan sälja på T?
    Barnvagnar, kläder, etc
  • Nemia noj
    Lokatt skrev 2010-09-05 19:27:20 följande:
    Snyggt jobbat, det gäller att vara klurig! Och så fick vi se en halv bild på maken oxå

Imorgon har jag körlektion igen, parkera. åh det vet jag med mig om att jag behöver öva mer på! Parkera kan jag, men om det blir lite trixigare rutor eller, hemska tanke, fickparkering, då blir det jobbigt. Å andra sidan tränar jag mest med våpran bil och den är ENORM! Och inte går det att titta genom bakrutan på den heller, nån av de bakersta rutorna...

Och skolmatten- suck -, alltså matte är inte min grej! Snurrar i huvudet med allt nytt jag försöker lära mig Tungan ute
    En halv bild på en halv make, för inte var han tjocker iaf
  • Nemia noj

Jäklara namma va ni skriver, typ 11 sidor fick ja ögna igenom innan jag m hit

Här e livet både pest o pina o underbart, e förkyld så de heter duga, hunden blev kastrerad idag, Caddan (2 års hingsten) var på rymmen första gången på flera månader och nog fan ska han välja o plöja in i sur grannens hästhage... Blev ju en lyckad rymmning... . Så nu e han instäd i fållan igen, känns inte alls kul att avgränsa hans frihet men när han inte vill va där han ska!

Novah ä kass i magen för jämnan nu, tycker vi e så jäkla noga med mjölkfri kost hemma, ser till att hon inte får i sig minsta lilla mjölk. Men lik förbaskat e hon kass i magen. JAg vet inte men jag misstänker att de e dagis som fuskar med sin mat. För hela veckorna e hon dålig i magen, fredagar e dom hemma, men då e hon ännu dålig, lördagen e så där och söndagen börjar magen bli OK igen, men så på måndagen e hon ju bra fram till em, sen börjar magen krångla igen. VA ska man tro, missköter sig dagis med kosten eller kan de vara något annat vi missar? Något annat som hon inte tål som hon får i sig på dagis men inte hemma??
    I Måndags var hon relativt hård i magen, igår var så där, men idag rinner de ur henne o de luktar AS. Som min pappa så så en hund luktar goare när dom fiser fult,..
    VA ska man göra?? Ni som har allergier som vet??

Jag tänkte ringa hennes dietist i morgon när jag kommer hem från mvc och plågan, och se va hon säger.

Just ja i morgon 9/9 kl 9 (bra siffror va? ) kommer jag plocka ut p-staven Gissa om någon e nervös...
    Hoppas de inte ska vara några problem att plocka ur den när man e förkyld o jävlig...

• Nemia noj
    sarahl skrev 2010-09-08 19:33:11 följande:
    Hörrni, vad händer i sthlm helgen den 24-26 september, för de finns ju inga hotellrum att boka.....

Asereht- vi kör på den lilla mössan! Vilken storlek stickade du till Vemund?
    Inte en aning, men känner ni ingen ni kan natta vid??

Jag kan kolla med pappa om olika vandrarhem om de kan vara aktuelt?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11