Jäklara namma va ni skriver, typ 11 sidor fick ja ögna igenom innan jag m hit
Här e livet både pest o pina o underbart, e förkyld så de heter duga, hunden blev kastrerad idag, Caddan (2 års hingsten) var på rymmen första gången på flera månader och nog fan ska han välja o plöja in i sur grannens hästhage... Blev ju en lyckad rymmning... . Så nu e han instäd i fållan igen, känns inte alls kul att avgränsa hans frihet men när han inte vill va där han ska!
Novah ä kass i magen för jämnan nu, tycker vi e så jäkla noga med mjölkfri kost hemma, ser till att hon inte får i sig minsta lilla mjölk. Men lik förbaskat e hon kass i magen. JAg vet inte men jag misstänker att de e dagis som fuskar med sin mat. För hela veckorna e hon dålig i magen, fredagar e dom hemma, men då e hon ännu dålig, lördagen e så där och söndagen börjar magen bli OK igen, men så på måndagen e hon ju bra fram till em, sen börjar magen krångla igen. VA ska man tro, missköter sig dagis med kosten eller kan de vara något annat vi missar? Något annat som hon inte tål som hon får i sig på dagis men inte hemma??
I Måndags var hon relativt hård i magen, igår var så där, men idag rinner de ur henne o de luktar AS. Som min pappa så så en hund luktar goare när dom fiser fult,..
VA ska man göra?? Ni som har allergier som vet??
Jag tänkte ringa hennes dietist i morgon när jag kommer hem från mvc och plågan, och se va hon säger.
Just ja i morgon 9/9 kl 9 (bra siffror va? ) kommer jag plocka ut p-staven
Gissa om någon e nervös...
Hoppas de inte ska vara några problem att plocka ur den när man e förkyld o jävlig...