-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Vart har Ekorren tagit vägen nu då?
-
drar till kompisar och sedan direkt till stugan...
ha en mysig dag alla! kram -
Detsamma!passau skrev 2010-04-30 08:42:18 följande:drar till kompisar och sedan direkt till stugan... ha en mysig dag alla! kram
-
Så här käck såg min son ut när han somnade i "stolen". *fnissar*
Han har börjat suga in sin underläpp, ser helknäppt ut.Sen gör han precis som alla de andra tefatsögon när man har blixt. jag har många sådana foton på allihop. *he he*
Hoppas alla "tummar" blir normala nu. Så irriterande när de blir tre milimeter stora. Klickbara ska de vara iaf.
-
Fröken jag har Inboxat!
-
Hon drar till landet tror jag.Fröken Småland skrev 2010-04-30 08:27:52 följande:Vart har Ekorren tagit vägen nu då?
-
Fröken Småland skrev 2010-04-30 08:27:52 följande:Vart har Ekorren tagit vägen nu då?Nje.. Hennes bästis skulle väl komma?Asereht skrev 2010-04-30 11:18:53 följande:Hon drar till landet tror jag.
-
Han är verkligen för söt!Asereht skrev 2010-04-30 08:59:26 följande:Så här käck såg min son ut när han somnade i "stolen". *fnissar* Han har börjat suga in sin underläpp, ser helknäppt ut. Sen gör han precis som alla de andra tefatsögon när man har blixt. jag har många sådana foton på allihop. *he he* Hoppas alla "tummar" blir normala nu. Så irriterande när de blir tre milimeter stora. Klickbara ska de vara iaf.
-
Idag har jag så ont så jag håller att gå av.. Jäkla fogar. Lite kundvagnskörning med sonen bara, men hade ont innan.
Väntar på att maken ska komma, han åkte för att hämta dottern för 45 minuter sedan (tar eg. max 20) så var är de? Vi har massor att göra här hemma inför eftermiddagen och jag kan knappt röra mig så det kommer att bli stressigt, för han får nog göra det mesta. Karlar!
Sen ska vi till en stor och rolig lekpark med några kompisar, om det inte ösregnar, då hamnar vi med hrm, 10 barn, minst här hemma. -
Kavat skrev 2010-04-30 12:28:20 följande:Han är verkligen för söt!Hoppas de är på ingång då. Själva ska vi ju också iväg snart, väntar på att maken ska ringa och säga att han är på väg. S borde dycka upp om en halvtimme och då tänkte jag att de tre här skulle vara hyfsat klara. Det är iaf bra att ha en plan.Kavat skrev 2010-04-30 12:31:51 följande:Idag har jag så ont så jag håller att gå av.. Jäkla fogar. Lite kundvagnskörning med sonen bara, men hade ont innan. Väntar på att maken ska komma, han åkte för att hämta dottern för 45 minuter sedan (tar eg. max 20) så var är de? Vi har massor att göra här hemma inför eftermiddagen och jag kan knappt röra mig så det kommer att bli stressigt, för han får nog göra det mesta. Karlar! Sen ska vi till en stor och rolig lekpark med några kompisar, om det inte ösregnar, då hamnar vi med hrm, 10 barn, minst här hemma.