• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • bohusbebis
    passau skrev 2011-05-29 18:35:13 följande:
    Mellan oss lindadjo Jag har ju bestämt att nästa date är i Ullared Ligger i sängen på ALV å vilar trötta fötter... Tjejerna å maken åker ruschkana...

Ullared Jag är på!!! Måste ju fortbildas å det snaraste!!! Har ni haft det bra Passau?

Var vädret och Pippi med er? Å viktigast av allt, var frogg:en så fin som den såg ut....?

Jag har fortsatt packa flyttkartong på flyttkartong... tror du vi kan få en filial på lördag? Har fixat makens pickup förresten....

• Lindadjo
    passau skrev 2011-05-29 18:35:13 följande:
    Mellan oss lindadjo Jag har ju bestämt att nästa date är i Ullared Ligger i sängen på ALV å vilar trötta fötter... Tjejerna å maken åker ruschkana...
    Men försvinner man inte bara ifrån varandra där? Hur mycket hinner man träffas där inne? *skeptisk*
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • bohusbebis
    Lindadjo skrev 2011-05-29 19:00:55 följande:
    Men försvinner man inte bara ifrån varandra där? Hur mycket hinner man träffas där inne? *skeptisk*
    Finns det inte stugor att hyra?
  • Lindadjo
    bohusbebis skrev 2011-05-29 21:35:17 följande:
    Finns det inte stugor att hyra?

Du har inte avslöjat vart du bor än Jag bor nämligen inte allt för långt ifrån Nordens Ark, så jag tänkte vi kanske bodde relativt nära varandra? Vi bor i Strömstad.

• Fröken Småland

Lindadjo: prova att sätta saddle bagen på handtaget fast längre ned. Det funkar ok, förutom om man vill flippa över styret men hur ofta gör man det?

• passau

Klart vi ska ha stugor i ured! Å dessutom boka badtunna! Bohus: jag har köpt massa klubbor jag tänkte sälja för att locka barnen Å om d går tänkte jag ta med mig skötbordet å en sitty... Ska packa å flytta till stugan å lyckas prismärka allt är det rimligt ihop med tömma bilen å tvätta allt från helgen på 1dygn?! Å då ska jag jobba 8h med

• bohusbebis
    passau skrev 2011-05-30 07:15:08 följande:
    Klart vi ska ha stugor i ured! Å dessutom boka badtunna! Bohus: jag har köpt massa klubbor jag tänkte sälja för att locka barnen Å om d går tänkte jag ta med mig skötbordet å en sitty... Ska packa å flytta till stugan å lyckas prismärka allt är det rimligt ihop med tömma bilen å tvätta allt från helgen på 1dygn?! Å då ska jag jobba 8h med
    Smart! har inte prismärkt nåt, men tänkte försöka ta lite enhetspris... OCH ha en 5-kronors/10-kronors korg med små lock-leksaker åxå! Två själar, samma tanke... Vi kommer bli grymma!
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-05-30 06:25:15 följande:
    Lindadjo: prova att sätta saddle bagen på handtaget fast längre ned. Det funkar ok, förutom om man vill flippa över styret men hur ofta gör man det?
    har du bild?
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2011-05-30 06:25:15 följande:

Satte den så här, det är väl där den sitter bäst??

Vet inte annars hur man ska ha den. Tycker det är fint att ha den i fotänden på liggdelen, men det funkar ju inte heller med en frog, iallafall inte när man har locket på.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11