-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
:)
-
undrar hur läget på Zoo är. skulle så gärna vilja se en bild på alla sällskapssjuka barnvagnar när de tittar på djuren tillsammans (barn & föräldrar exkluderade)
-
Hur mås det idag! Hoppas ni har kryat på er!bohusbebis skrev 2011-05-29 15:59:15 följande:undrar hur läget på Zoo är. skulle så gärna vilja se en bild på alla sällskapssjuka barnvagnar när de tittar på djuren tillsammans (barn & föräldrar exkluderade)
Håller med om ovanstående! -
? Skulle det ju vara.
-
Kavat skrev 2011-05-29 16:10:20 följande:Hur mås det idag! Hoppas ni har kryat på er!
Håller med om ovanstående!Mkt bättre idag. Sonen kunde tom vara med på simskoleavslutningen och så avslutade vi med en morsdagsbuffé på världens mysigaste lantcafé!
Kan vi förresten inte ta en träff på västkusten nästa gång, här finns världens finaste Nordens Ark och flera superfina caféer...
Har med stor glädje rullat Swift (fast dottern ville mest gå.. jkla unge
)
-
bohusbebis skrev 2011-05-29 17:04:58 följande:
Mkt bättre idag. Sonen kunde tom vara med på simskoleavslutningen och så avslutade vi med en morsdagsbuffé på världens mysigaste lantcafé!
Kan vi förresten inte ta en träff på västkusten nästa gång, här finns världens finaste Nordens Ark och flera superfina caféer...
)
Japp, vi är på, om vi kan och orkar.Är lite tufft nu här hemma men jag tror att det börjar vända nu.
Caféer är dock lite lurigt då barnen är allergiska mot det mesta som äts på café. Det är väl typ gurka och tomat och vatten som de kan äta/dricka.
Nordens Ark har vi varit inne på att besöka någon gång också.
Hur långt har ni till Göteborg? -
en dryg timme... vårt favvoställe ligger ca 20 min därifrån och där brukar man kunna få det mesta även gluten/laktosfritt etc.. OCH så finns det en suverän liten butik m FINA leksaker mm och en liten mysig "lekplats" för barnen i all enkelhet!Kavat skrev 2011-05-29 17:11:45 följande:
Japp, vi är på, om vi kan och orkar.Är lite tufft nu här hemma men jag tror att det börjar vända nu.
Caféer är dock lite lurigt då barnen är allergiska mot det mesta som äts på café. Det är väl typ gurka och tomat och vatten som de kan äta/dricka.
Nordens Ark har vi varit inne på att besöka någon gång också.
Hur långt har ni till Göteborg? -
*på väg hem*
-
Men vart bor du?? Nu blev jag nyfikenbohusbebis skrev 2011-05-29 17:04:58 följande:
Mkt bättre idag. Sonen kunde tom vara med på simskoleavslutningen och så avslutade vi med en morsdagsbuffé på världens mysigaste lantcafé!
)
-
Mellan oss lindadjo
Jag har ju bestämt att nästa date är i Ullared
Ligger i sängen på ALV å vilar trötta fötter... Tjejerna å maken åker ruschkana...