-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Tjingeling alla!
Har haft fullt upp med bad och orientering, dessutom skolar jag in lilleman på hans nya dagis denna veckan. Han skall inte börja förrän i september visserligen så vi får hälsa på i augusti också men trevlig för mamma honom att se de nya lokalerna och pedagogerna.
På söndag åker vi till Danmark -
Frk S - varför nytt dagis?
-
Ny avdelning bara pga han är äldre nu. Men det ligger vid skolan istället så nya lokaler och nya pedagoger.
-
Det var min tanke oxåKavat skrev 2011-06-30 19:22:30 följande:Stänkskärmen som ligger emot hjulet? Den går att överböja så den ändrar form lite grann om det kan vara det...
Jag hade problem med det när jag monterade de första på min E3:a men till slut fick jag det att funka genom att böja dem som Kavat säger -
hmmm... kanske inre kanten som ligger emot? rullade den nyss å då hördes inget...cirkuspuman skrev 2011-07-01 10:34:31 följande:Det var min tanke oxå
Jag hade problem med det när jag monterade de första på min E3:a men till slut fick jag det att funka genom att böja dem som Kavat säger -
Nif: jag var på Netto häromdagen och såg en riktigt fin Dinosaurie-bok med några småböcker inuti. Tror det var fem böcker sammanlagt och kostade möjligen 79 kronor eller något i den stilen. Något för din lilleman?
-
Oooh. Ja det kan det absolut vara. Jag får väl ta o våga mig dit kanske. Jag har inte vågat änFröken Småland skrev 2011-07-01 12:48:04 följande:Nif: jag var på Netto häromdagen och såg en riktigt fin Dinosaurie-bok med några småböcker inuti. Tror det var fem böcker sammanlagt och kostade möjligen 79 kronor eller något i den stilen. Något för din lilleman?
-
Det var inre som låg fel på min. Och så flappade den mer när man svängde.bohusbebis skrev 2011-07-01 10:40:54 följande:hmmm... kanske inre kanten som ligger emot? rullade den nyss å då hördes inget...
-
Jag förstår det, Netto är verkligen skrämmandeNifelheim skrev 2011-07-01 12:54:47 följande:Oooh. Ja det kan det absolut vara. Jag får väl ta o våga mig dit kanske. Jag har inte vågat än
Den var verkligen jättefin, kändes lyxig och läcker och jag gillade konceptet med hål i sidorna för småböcker. Ja, du fattar när du ser den -
Kolla här, s 9. Fast jag tror inte att det var den boken men de pysselböckerna ser ju också intressanta ut för en regnig dag i husvagnen