• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Fröken Småland

Tjingeling alla!

Har haft fullt upp med bad och orientering, dessutom skolar jag in lilleman på hans nya dagis denna veckan. Han skall inte börja förrän i september visserligen så vi får hälsa på i augusti också men trevlig för mamma honom att se de nya lokalerna och pedagogerna.

På söndag åker vi till Danmark

• cirkuspuman
    Kavat skrev 2011-06-30 19:22:30 följande:
    Stänkskärmen som ligger emot hjulet? Den går att överböja så den ändrar form lite grann om det kan vara det...
    Det var min tanke oxå
    Jag hade problem med det när jag monterade de första på min E3:a men till slut fick jag det att funka genom att böja dem som Kavat säger  
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸
  • bohusbebis
    cirkuspuman skrev 2011-07-01 10:34:31 följande:
    Det var min tanke oxå
    Jag hade problem med det när jag monterade de första på min E3:a men till slut fick jag det att funka genom att böja dem som Kavat säger
    hmmm... kanske inre kanten som ligger emot? rullade den nyss å då hördes inget...
  • Fröken Småland

Nif: jag var på Netto häromdagen och såg en riktigt fin Dinosaurie-bok med några småböcker inuti. Tror det var fem böcker sammanlagt och kostade möjligen 79 kronor eller något i den stilen. Något för din lilleman?

• Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-07-01 12:48:04 följande:
    Nif: jag var på Netto häromdagen och såg en riktigt fin Dinosaurie-bok med några småböcker inuti. Tror det var fem böcker sammanlagt och kostade möjligen 79 kronor eller något i den stilen. Något för din lilleman?
    Oooh. Ja det kan det absolut vara. Jag får väl ta o våga mig dit kanske. Jag har inte vågat än
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Kavat
    bohusbebis skrev 2011-07-01 10:40:54 följande:
    hmmm... kanske inre kanten som ligger emot? rullade den nyss å då hördes inget...
    Det var inre som låg fel på min. Och så flappade den mer när man svängde.
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2011-07-01 12:54:47 följande:
    Oooh. Ja det kan det absolut vara. Jag får väl ta o våga mig dit kanske. Jag har inte vågat än
    Jag förstår det, Netto är verkligen skrämmande

Den var verkligen jättefin, kändes lyxig och läcker och jag gillade konceptet med hål i sidorna för småböcker. Ja, du fattar när du ser den
  • Fröken Småland

Kolla här, s 9. Fast jag tror inte att det var den boken men de pysselböckerna ser ju också intressanta ut för en regnig dag i husvagnen

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11