• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Ekorrfamiljen
    Fröken Småland skrev 2011-07-01 08:20:55 följande:
    Tjingeling alla!

Har haft fullt upp med bad och orientering, dessutom skolar jag in lilleman på hans nya dagis denna veckan. Han skall inte börja förrän i september visserligen så vi får hälsa på i augusti också men trevlig för mamma honom att se de nya lokalerna och pedagogerna.

På söndag åker vi till Danmark
    Kul med ny avdelning för stoora sorken! Ha så kul i Danmark!
    Fröken Småland skrev 2011-07-01 13:47:52 följande:
    Kolla här, s 9. Fast jag tror inte att det var den boken men de pysselböckerna ser ju också intressanta ut för en regnig dag i husvagnen
    Sidan 9? Obestämd Tyst Tungan ute
    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2011-07-01 15:35:55 följande:
    Kul med ny avdelning för stoora sorken! Ha så kul i Danmark!
    Fröken Småland skrev 2011-07-01 13:47:52 följande:
    Kolla här, s 9. Fast jag tror inte att det var den boken men de pysselböckerna ser ju också intressanta ut för en regnig dag i husvagnen
    Sidan 9? Obestämd Tyst Tungan ute
    Hahaha, kanske skulle ha länkat också? Orkar inte hitta den igen men det var Nettos veckoerbjudande.
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-07-01 13:43:02 följande:
    Jag förstår det, Netto är verkligen skrämmande
    Kanske inte Netto, men området som Netto ligger i här i stan är lite läskigt.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Lindadjo
    zasata skrev 2011-07-01 22:54:32 följande:
    Weeiii köpt ny vagn ;)
    Varför är jag varken överraskad eller förvånad??
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • cirkuspuman
    Lindadjo skrev 2011-07-01 23:30:51 följande:
    Varför är jag varken överraskad eller förvånad??

Det blev en Sitty va?! (spanade på fb ) Nöjd? 
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11