-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
http://www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_cameleon_34724892.htm?ca=15&w=3
VILL HAAAAAAAAAAAAAAA!!! nävisstja, barnen är ju för stora ja.... men jag får göra en Cirkus, köpa vagn till mig själv
-
bohusbebis skrev 2011-07-03 15:54:01 följande:
www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_cameleon_347...
VILL HAAAAAAAAAAAAAAA!!! nävisstja, barnen är ju för stora ja.... men jag får göra en Cirkus, köpa vagn till mig själv
-
Minns så väl den tiden då min sambo hade en talan om vilken vagn vi skulle ha... nu har han gett upp och ger mig fria händerLiten familj skrev 2011-07-03 11:02:58 följande:Visste inte ens att dem tillverka cyklar... *asg*
Jo men bara för jag så gärna vill ha en Emmaljunga så vill killen inte det. *suck* -
Tricket är att få Mannen att TRO att han är med och bestämmer :)
-
Just precis så är det! *vet*Riskiflickan skrev 2011-07-03 16:04:11 följande:Tricket är att få Mannen att TRO att han är med och bestämmer :)
-
o va kul!Grattis !!!Leende skrev 2011-07-03 15:51:32 följande:Hej kära FL vänner!
Skriver en snabbis nu för i famnen har jag en liten hungrig älskling
Tack så mycket för alla grattis
Förlossningen gick ju som sagt jättefort (skriver mer om den senare) men den var en dröm om man jämför med förra...
Han kom med raket fart 2 veckor innan BF och vägde 3320 g och 50 cm lång..
Hörs senare!
Nått namn? -
Riskiflickan skrev 2011-07-03 16:04:11 följande:Tricket är att få Mannen att TRO att han är med och bestämmer :)
-
GrattisLeende skrev 2011-07-03 15:51:32 följande:Hej kära FL vänner!
Skriver en snabbis nu för i famnen har jag en liten hungrig älskling
Tack så mycket för alla grattis
Förlossningen gick ju som sagt jättefort (skriver mer om den senare) men den var en dröm om man jämför med förra...
Han kom med raket fart 2 veckor innan BF och vägde 3320 g och 50 cm lång..
Hörs senare!
-
Fröken Småland skrev 2011-07-03 17:27:06 följande:Just precis så är det! *vet*
När mänen har något att säga till om måste det väl gått fel någonstans?
-
Haha ni har rätt ni!
Jag såg en sittvagn när jag var på sjukhuset som var så satans fin! En hög sittvagn, påminde om brio sitty(?) fast högre, riktigt fin verkligen!
Jag vet att Alexis importera sin vagn från tyskland, men finns de fler billiga länder man kan köpa ifrån utan att få en frakt för samma pris som vagnen ?