-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Oj, det är verkligen köparens marknad nu
www.blocket.se/kristianstad/Teutonia_fun_08___akpase_34419078.htm&w=3 -
Här står om Junior:
barnvagnsblogg.blogspot.com/2011/04/teutonia-be-you-och-junior.html -
Fröken Småland skrev 2011-07-02 14:20:57 följande:Oj, det är verkligen köparens marknad nu
www.blocket.se/kristianstad/Teutonia_fun_08__...Verkligen billigt... kom just på att jag aldrig har testat Teutonia
-
Jag älskar egentligen vagnar såklart, men när man inte kan nånting e de inte kul.
Vi bor i Dalarna, killen vägrar småhjul i huvudtaget för de funkar inte här. :-/
-
Småhjul bara? Eller går snurrbara hjul bort oxå? Även fast de är större?Liten familj skrev 2011-07-02 16:51:03 följande:Jag älskar egentligen vagnar såklart, men när man inte kan nånting e de inte kul.
Vi bor i Dalarna, killen vägrar småhjul i huvudtaget för de funkar inte här. :-/
-
Ungefär var i Dalarna (ifall det dyker upp något)?Liten familj skrev 2011-07-02 16:51:03 följande:Jag älskar egentligen vagnar såklart, men när man inte kan nånting e de inte kul.
-
Tror inte snurrhjul fungerar här trots att dem går att låsa. Tror att vi måste ha vanliga däck, vi går mycket i skogen nämligen. Vi bor i Hedemora men har bil så avesta, säter, börlänge och ev. Falun går.
-
Vilka bra priser!!!
http://www.blocket.se/vi/34712231.htm om nån av er behöver något?FÖr jagfår länka till min va? Det är iphonska med.. haha
-
Oj, ja det var en rensning som hette duga!zasata skrev 2011-07-02 18:00:49 följande:Vilka bra priser!!!
www.blocket.se/vi/34712231.htm om nån av er behöver något?FÖr jagfår länka till min va? Det är iphonska med.. haha
-
Grattis Leende!!!