-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
söder om sthlm, inte jättelångt från prus-cirkus-anpa
-
skulle fortsätta skriva, åk på utflykt - gå på heron (finns barnbutiken kvar där) i kungens kurva å knyck en fika av sthlmsbrudarna
-
Nif: ja kom hit på en dagsutflykt!!
-
cirkus, jag lade ut PT-suffletten på köp-sälj, säg till om du ville ha den så prioriterar jag dig... tror inte jag sparar bågarna, kommer nog inte mig för att sy nån egen...
-
Hade det inte varit för att jag hade tre andra vagnar varav två med snurrhjul så hade jag behållt Mutsyn. Kändes rejäl och de stora snurrhjulen funkade utmärkt här ute på landet. De är fortfarande rätt ovanliga här i Sverige så de säljs oftast rätt billigt. Ska man köpa nytt så rekomenderar jag att kolla på tyska och holländska sidor då det blir billigare än att köpa ny här hemma.Liten familj skrev 2011-07-07 00:52:37 följande:Oj den såg ordentlig ut! Ska visa den för sambon.
-
bohusbebis skrev 2011-07-07 12:34:28 följande:skulle fortsätta skriva, åk på utflykt - gå på heron (finns barnbutiken kvar där) i kungens kurva å knyck en fika av sthlmsbrudarnaGaaaah. Om jag bara inte hade gjort slut på hela min "får spendera"-budget hade jag slagit till direktAnPa skrev 2011-07-07 12:41:48 följande:Nif: ja kom hit på en dagsutflykt!!
Nu FÅR jag inte nalla på mina "vanliga" pengar mer. P&T får vänta tills jag har skrapat ihop en ny budget.
-
Ja ja ja jag vill ha den! Har bara glömt att inboxa adressenbohusbebis skrev 2011-07-07 13:17:45 följande:
cirkus, jag lade ut PT-suffletten på köp-sälj, säg till om du ville ha den så prioriterar jag dig... tror inte jag sparar bågarna, kommer nog inte mig för att sy nån egen...
gör det nu på momangen! Sorry
-
Tack så jättemycket för tipsen!Asereht skrev 2011-07-07 14:03:02 följande:Hade det inte varit för att jag hade tre andra vagnar varav två med snurrhjul så hade jag behållt Mutsyn. Kändes rejäl och de stora snurrhjulen funkade utmärkt här ute på landet. De är fortfarande rätt ovanliga här i Sverige så de säljs oftast rätt billigt. Ska man köpa nytt så rekomenderar jag att kolla på tyska och holländska sidor då det blir billigare än att köpa ny här hemma.
-
Leende - Jag har inte glömt av det vi pratade om, jag måste bara klura lite och testa lite innan jag ger ett definitivt svar.
-
Det är inte bråttom, testa du och se om det funkar när du har tidAsereht skrev 2011-07-08 12:58:46 följande:Leende - Jag har inte glömt av det vi pratade om, jag måste bara klura lite och testa lite innan jag ger ett definitivt svar.Ha det suuuuuperkul nu på LeeeeeegolandFröken Småland skrev 2011-07-07 06:05:10 följande:Det är en fyrhjuling med snurrhjul fram som du skall kolla efter. Men det ligger inga till bra pris på Blocket nu, Asereht köpte och sålde sin (välanvänd) för 1000-1200 kronor.
Nu: Leeeeegoland!