-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Grattis Leende till Olle!
-
tillbaka i verkligheten (FL alltså) efter en dag i storstadsdjungeln
Insåg efter att jag upptäckte att jag gått omkring på Ica Focus vid Liseberg i en timme och njutit att handla utan barn - att jag är i akut behov av shoppingbehandling (ropade på dr Passau). Gick 3 ggr på Ikea, för jag fick värmeslag och lyckades ta fel mörkläggningsgardin två gånger. Upptäckte det dock i kassan, båda gångerna.... Man har lagt av sig på shoppingsidan.... satt en stund på en parkbänk med en latte (för det gör man ju i stan) och glodde på barnvagnar. MÅNGA Phil&Ted:ar i gbg!!!! Såg för första gången (ja jag vet, jag sitter ju här ute i ödemarken helt off) ett Bee+ och en Cam sida vid sida. Blev ju rätt sugen på en Cam måste jag säga... Tror nog att jag kan trycka ner 3-åringen där ett tag till... annars fyndade jag en pt-syskonsits i blå camo på Babyland till 70%... funderar på om jag ska lägga ett skambud på en singel PT i upplands väsby där mormor bor som kan matcha... och ha om extravagn där... men jag vill ju eg ha en v2:a... Många PT v2 för 2-2.500 i sthlm nu tycker jag...
har idag kört iväg barn + morfar och elaka sura styvmodern (hon är helt omöjlig att behaga så vi har gett upp, lyckligtvis bryr sig inte barnen) på utflykt så jag borde jobba och röja upp i kaoset här hemma... snart.. kanske... -
javisst ja, när vi kom hem igårkväll så låg här ett paket från pleasemum.se med massor av fina kläder!!! Internetshopping rules!!!!
-
Leende, oj, det var snabbt jobbat! Grattis igen!
Bohusbebis, du behöver hjälp!Men skönt att du kan internetshoppa i alla fall!
-
Liten familj, välkommen hit också!
Trist att inte Lexi inte vill/kan vara här, men du får hälsa henne så gott!
-
Dom heter Julia och HugoFröken Småland skrev 2011-07-04 23:00:11 följande:Grattis igen Leende! Jättefint namn, vad heter syskonet?
-
SyskoneN menade jag ju *skäms*
-
Tack tackKavat skrev 2011-07-05 17:16:22 följande:Liten familj, välkommen hit också!
Trist att inte Lexi inte vill/kan vara här, men du får hälsa henne så gott!
Jo hon är ju inte ens i Sverige för tillfället, men jag skulle hälsa så mycket till er att hon saknar er! -
Fröken Småland skrev 2011-07-05 18:12:36 följande:SyskoneN menade jag ju *skäms*
-
Gå in på www.maps.google.com välj vägbeskrivning och skriv in från Kina till Japan. Kolla på punkt 42 i vägbeskrivningen *fniss*