-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Japp och hittat lite mer.. haha.. som jagglötm skriva.. har ju fler sittdynor och bumberpar till bee+ medFröken Småland skrev 2011-07-02 18:06:31 följande:Oj, ja det var en rensning som hette duga!
men vill ha en swift nu.. -
Grattis leende!!
-
www.kopbarnvagn.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl&artgrp=210&artnr=5127711r&visa=1-30&Sort=Beskr&Visn=Std
Är jag fortfarande ute och cyklar...? -
Liten: ja, tandemcyklar enligt min mening
-
Cresent gör fina och bra cyklar... jag tycker de kunde hållt sig till det. Jag har iofs bara klämt på de i butik, men det är inget som tilltalar mig det minsta. Skulle mycket hellre köpa Emmaljunga scooter.
-
Visste inte ens att dem tillverka cyklar... *asg*Lindadjo skrev 2011-07-03 09:12:25 följande:Cresent gör fina och bra cyklar... jag tycker de kunde hållt sig till det. Jag har iofs bara klämt på de i butik, men det är inget som tilltalar mig det minsta. Skulle mycket hellre köpa Emmaljunga scooter.
Jo men bara för jag så gärna vill ha en Emmaljunga så vill killen inte det. *suck* -
Lindadjo skrev 2011-07-03 09:12:25 följande:Cresent gör fina och bra cyklar... jag tycker de kunde hållt sig till det. Jag har iofs bara klämt på de i butik, men det är inget som tilltalar mig det minsta. Skulle mycket hellre köpa Emmaljunga scooter.Fröken Småland skrev 2011-07-03 04:11:06 följande:Liten: ja, tandemcyklar enligt min mening
-
Ekorrfamiljen skrev 2011-07-03 11:33:01 följande:Fröken Småland skrev 2011-07-03 04:11:06 följande:Liten: ja, tandemcyklar enligt min mening
-
Hej kära FL vänner!
Skriver en snabbis nu för i famnen har jag en liten hungrig älskling
Tack så mycket för alla grattis
Förlossningen gick ju som sagt jättefort (skriver mer om den senare) men den var en dröm om man jämför med förra...
Han kom med raket fart 2 veckor innan BF och vägde 3320 g och 50 cm lång..
Hörs senare!
-
grattis grattis grattis!!! underbart!!!!