• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Liten familj
    Fröken Småland skrev 2011-07-02 14:09:34 följande:
    En Timmy va? En bra vagn (till lite äldre barn )
    Nope, en junior. det är den nya.
    Åhh jag hatar vagnar, vad ska man ha till en 1åring!?
  • Lindadjo
    Liten familj skrev 2011-07-02 14:05:05 följande:
    Här är vagnen jag har spanat på! lh6.ggpht.com/_xW8baGJMeTo/TZSLqTWkPyI/AAAAAA...

Är det någon efterföljare till Teutonia Timmy? Jag har varit ute från barnvagnsmarknaden i några år nu, så jag har inte riktigt hängt med. Mina barn är 7 och 5 år gamla, men nu är jag snart i gång igen, för om 6 veckor ska jag få en ny liten bebis.

Fullt liggläge rekomenderar jag till en som knappt är ett år. Det finns ju smidigare framåtvända vagnar annars, tex sitty. Men de har bara viloläge, så ett barn som sover mycket ska nog ha en med mer liggläge.

22 stycken kanske låter mycket, men i det här gänget är jag faktiskt lite av en amatör Men med tanke på att jag haft 21 stycken vagnar till 2 barn, så kan det ju hända att listan kommer bli längre nu. OM jag inte hittat den optimala vagnen nu vill säga. Det återstår att se, än så länge gillar jag vagnen jag valt, men jag har ju inte använt den än så vi får se...

2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    Liten familj skrev 2011-07-02 14:11:18 följande:
    Åhh jag hatar vagnar
    Chockad!!!!!
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Fröken Småland
    Liten familj skrev 2011-07-02 14:11:18 följande:
    Nope, en junior. det är den nya.
    Åhh jag hatar vagnar, vad ska man ha till en 1åring!?
    Om du gillar Teutonia så varför inte en S3 eller Fun? De är vändbara och har bättre grusvägsförutsättningar än Bugaboo (större hjul).
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11