-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Det är trögt på försäljningsmarknaden...
-
jo märker det sålde ptn i fint skick! med syskonsits, hangbang och regnskydd för 4500!
Vet ni om dom kommer rea swift eller spider snart?
-
Spidern borde reas snart, för 2012 färgerna har ju börjat tillverkas. Gissar att de börjar rea de gamla precis innan de får in de nya och de nya brukar börja komma till butik i slutet av sommaren (aug. sept. typ).zasata skrev 2011-07-08 21:36:55 följande:jo märker det sålde ptn i fint skick! med syskonsits, hangbang och regnskydd för 4500!
Vet ni om dom kommer rea swift eller spider snart? -
vet du hur nya spider är? om det är nån skillnad?Nifelheim skrev 2011-07-08 21:39:12 följande:Spidern borde reas snart, för 2012 färgerna har ju börjat tillverkas. Gissar att de börjar rea de gamla precis innan de får in de nya och de nya brukar börja komma till butik i slutet av sommaren (aug. sept. typ).
-
kanske kommer en lime swift på "rea" snart... har inte riktigt lekt klart med den ännu... men förbereder mig för skiljsmässa för 3-åringen slår nästan i huvudet...
-
FINA OLLE!!!! underbar...
-
Åhhh... nu längtar jag ju ännu mer! Så söt han är!!Leende skrev 2011-07-08 20:03:37 följande:
Bjuder på en bild på lilla Olle -
Leende skrev 2011-07-08 20:03:37 följande:
Bjuder på en bild på lilla Olle
*känner rycket i livmodern* -
suuuuuuuuuuuuuugen !bohusbebis skrev 2011-07-08 22:09:07 följande:kanske kommer en lime swift på "rea" snart... har inte riktigt lekt klart med den ännu... men förbereder mig för skiljsmässa för 3-åringen slår nästan i huvudet...
*springer och gömmer mig* -
Leende: Åh vilken liten goding