-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Nä jag vill nog skrika ut det... Det tog 1år med den stora. 1år 8månader med den lilla nu 2månade utan p-piller
-
Jessika, hoppas alla känslor kommer ikapp och ni blir lyckliga med det beslut ni fattar. Och visst ÄR det ett mirakel. Men man måste också orka med. Kram
-
Måste man ..... ;)
-
Passau, blev du nöjd med affären? Satte du sprätt på pengarna på rea direkt eller?
-
Haha bohus, jag blev sjukt nöjd med affären... Gjorde en nätt liten vinst på ca 2000:-
å då har jag delar kvar... Å nope allt var stängt så d enda jag shoppade var årskort till Liseberg... Resten tänkte jag spara till en resa längre fram men d vet ingen om än så länge
-
passau skrev 2011-07-12 09:09:42 följande:Haha bohus, jag blev sjukt nöjd med affären... Gjorde en nätt liten vinst på ca 2000:-
å då har jag delar kvar... Å nope allt var stängt så d enda jag shoppade var årskort till Liseberg... Resten tänkte jag spara till en resa längre fram men d vet ingen om än så länge
-
Idag har jag och dottern batikfärgat på campingens barnklubb. Dottern färgade en tröja som de sålde för 20 kr och jag snodde en av mannens t-shirtar och tänkte sy ett örngott av den till lilleman. Nu blev inte min så jättefin men annars är ju idén mysig att ha t-shirttyg som sängkläder. Jag älskar mina Meandipåslakan
Igår var vi i Eslöv och jag kikade in på Hemtex och de hade ljuvligt mjuka eko-bebisfiltar och faktiskt också just sängkläder i t-shirttyg *tipsar bebisföräldrarna i tråden*
-
Jessika! Grattis till miraklet och beklagar erat svåra beslut ni nu måste komma fram till. Jag personligen är glad att det är så här pass långt mellan 2:an och 3:an, jag hade nog stupat om jag haft 3 stycken tätisar. Men å andra sidan skulle jag inte klara av att ta bort barnet heller. Känner flera som valt att ha ca 2 år mellan alla sina barn, och klarar det fint. Har ni hjälp runt omkring er? Föräldrar som kan avlasta osv? Eller är ni lämnade till erat egna öde, som som vi är
-
Dagen har varit omtummlande.. Jag har fält många tårar. Mannen har gått in i sin grotta och vill inte prata... Jag vet inte om jag klarar att ta bort det. Det var en olycka men jag är glad för den men jag tror inte sambon är lika glad.... Funderandet fortsätter...
-
*tipsar tråden om "in treatment" på svtplay*